zondag 22 mei 2016

Mindful - Feel Happy


Van Lantaarn Publishers  kreeg ik een tijdje terug Mindful -Feel Happy.Thuis gestuurd .. Dank jullie wel hiervoor!


Als ik het boek thuis krijg valt me direct de mooie voorkant er al vanop.. Helemaal mijn kleurtjes ....Dus dat begint al goed, mijn nieuwsgierigheid was alleen maar meer gewekt naar dit boek...
Als ik het boek doorblader valt me op dat de kleurplaten enkelzijdig gedrukt zijn ...
De kleurplaten zijn echt prachtig die er in staan ..Wat ik ook reuze handig vind is dat dit boek een ringband bevat...




De eerste die ik  besluit te kleuren is met mijn markers ...Over markers is bekend dat ze altijd doordrukken omdat ze op alcohol basis zijn ...
Heb hier inmiddels al een paar kleurplaten mee gekleurd..Alleen merkte ik in dit boek dat het
papier wel erg opzuigt waardoor de inkt soms buiten de lijnen komt .. zelf vind ik dit best jammer ...Maar dat maakt het boekje zeker niet minder!!






De tweede kleurplaat die ik heb gekleurd was een combi van aquarel kleurpotloden, gelpen en normale kleurpotloden ... En moet zeggen dat het papier zich erg goed hield tijdens het gebruik van
water ... ben ook erg tevreden! Vind hem dus zeer geschikt voor meerdere kleur materialen...


Vind dit een erg leuk boek met veel leuke platen van mandala tot bloemen .... En raad dit boek ook zeker aan ... ben je nieuwsgierig geworden naar dit boek? Dan is hij te bestellen bij Allesvoorkleuren voor 6,99

Informatie van het internet :
Mindful kleuren voor dagelijkse ontspanning. In de drukte van alledag is het heerlijk om af en toe een momentje voor jezelf te hebben. Neem een paar potloden of viltstiften, kies een van de prachtige afbeeldingen in dit boek en geniet van de ontspanning die het kleuren met zich meebrengt. Door je volledig te concentreren op de vormen en kleuren van je afbeelding, sluit je je even af van je omgeving en kom je heerlijk tot rust. De afbeeldingen in dit boek bieden eindeloos relaxed kleurplezier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten