woensdag 15 juni 2016

Floral Fairies- Gastreview Ramona


Voor een poosje terug heb ik het boek Floral Fairies besteld bij de kleurboeken winkel. Toen het boek binnen was en doorgebladerd had was ik direct heel enthousiast. Hierin staan allemaal elfjes met bloemen. In 1 woord geweldig. Ik wou graag mijn mening met jullie delen.  

De kaft van het boek is lekker stevig en heeft een hele vrolijke en kleurrijke uitstraling.
Er staan in totaal 30 kleurplaten van elfjes met hun favoriete bloem. Het papier is wel vrij stevig, maar heb toch besloten om in dit boek alleen maar potlood  te gaan kleuren. Met potlood kun je meer effecten en kleur technieken toepassen dan met stift. Ik weet dus niet of het papier door drukt. Heb het niet uitgeprobeerd, omdat ik het zonde vind van de platen, mocht het wel door drukken. Het papier kleurt wel heerlijk met potlood.





Het papier is ook ideaal om te achtergrond in te kleuren met pastel krijt, wat ik bij 1 van de kleurplaten ook heb gedaan.
Dit boek is een echte aanrader voor de kleurders onder ons die van elfjes en bloemen houden. 
Ben je nieuwsgierig geworden naar dit leuke kleurboek? Hij is te bestellen bij de Kleurboekenwinkel .onder bestel nummer DZ 110 floral fairies     







1 opmerking: