vrijdag 17 juni 2016

Les Grands Classiques Disney

Soms heb ik totaal geen inspiratie of de rust om te kleuren ...
Heb dan echt een kleurdip zoals ze het tegenwoordig noemen ....
Toch heb ik vorig jaar een aantal leuke boeken ontdekt waarvan ik denk dat ze ideaal zijn,voor als je toch even wilt kleuren zonder teveel na hoeven te denken ....Kleuren op nummer!!!...











Mijn oog viel op 2  super gave boeken .... Allemaal Walt Disney .. En ook nog eens kleuren op nummer .... Denk hierbij aan Peter Pan ,Lion King, De kleine zeemeermin, Assepoester, Alice in wonderland , Allemaal Disney wat jij en ik misschien nog wel van vroeger kennen ;) ...
Na een zoektochtje vond ik ze uiteindelijk via amazon.de ...voor nog geen 11 euro per boek incl verzenden.

En of ik ze aanraad!!!! .... Vind het heerlijk om gewoon even te  kleuren zonder na te hoeven denken welke kleuren je nu weer moet gebruiken ... Merk dat als ik niet lekker in me vel zit toch veel rust kan vinden in het "eenvoudige".. Het papier van het boek is super .. ik kleur er gewoon met stabilo,s in of met Staedtler stiften ... En tot nu toe geen enkele keer last gehad van doordrukken ...


Via De standaardboekhandel.be kan je ze ook kopen alleen betaal je dan een paar euro meer ...
Maar goed dan hoef je natuurlijk geen 3v of een cadeaucard te gaan halen


Les Grans Classiques dinsey 1
Les Grands Classiques Disney 2
Bij Amazon moet je helaas betalen met een  3v card  die je kan opwaarderen of een cadeau card van visa waar al een x bedrag op staat  .....















Deel1 
Deel 2











Geen opmerkingen:

Een reactie posten