dinsdag 21 juni 2016

Wild Animals Dot to Dot !

Van de  Kleurboeken-winkel kreeg ik het boek Wild Animals Dot to dot thuis gestuurd .... Dank jullie wel hiervoor :) ....

De naam zegt het al je moet van punt naar punt trekken ..
Je hebt het vast ongetwijfeld vroeger wel eens gedaan.. Alleen dit is dan voor volwassenen
Dit is een boek waar je voor 1 plaat ong 500 puntjes met elkaar moet verbinden om een tekening te volbrengen .... Dus brilletje op en lijntjes trekken maar...

De naam zegt het al maar in dit boek heb je 30 platen van wilde dieren  zoals de koala .. een spin, een beer ... en natuurlijk de leeuw .... Genoeg om lijntjes te trekken in ieder geval ... /

De eerste plaat die ik heb gemaakt was van het vosje.... heb hem niet ingekleurd omdat ik hem zo al heel leuk vind ....
De cijfers waren goed te lezen.. En het papier is eigenlijk het zelfde als alle overige boeken van Creative haven ... En geschikt voor veel kleurmaterialen ...




De 2e plaat heb ik hulp bij gevraagd ...
Het leek mijn leuk Om 1 plaat te zien die helemaal ingevuld zou zijn met Zentangle, Alleen zoals jullie weten kan ik niet tekenen
Dus heb hier hulp bij gevraagd .... Asnat was zo lief om een plaat in te vullen met Zentangle ... En het resultaat is echt super mooi geworden...


En moet bekennen. Dat ik dit boek heel erg geschikt vind voor mensen die het leuk vinden Zentangle te doen .... 



Dit boek is te bestellen bij de nieuwe website van kleurboekenwinkel.online
of via de oude weg Kleurboeken-winkel 

Verzendkosten:
1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending 

Korting: 

Bij bestellingen vanaf € 50,00 ontvangt u 10 % extra korting!

Voor België hanteren wij lage verzendtarieven, informeer er naar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten