donderdag 14 juli 2016

Harry Potter Wonderlijke Wezens !

Voor een tijdje terug kreeg ik het boek Harry Potter Wonderlijke wezens thuis gestuurd van BBNC Uitgevers , Dank jullie wel hiervoor

In dit boek kom je alle wezens tegen die ook in de films voorbij komen. Maar hier komen we op een  puntje dat ik iets aan jullie op moet biechten ...
Ik heb namelijk nog nooit een boek gelezen  en in totaal maar 1 film gezien en dat was als ik me niet vergis de eerste deel.  Maar dat kunnen jullie Hier ook terug lezen ....

Toch trekken kleurboeken mij heel erg met rare wezentjes en bovennatuurlijke dingen .... Dat is ook de reden waarom het mij leuk leek om dit boek voor jullie te reviewen .... Want je hoeft natuurlijk geen Harry Potter fan te zijn om te kleuren....



Toen ik het boek thuis kreeg vond ik de kaft weer mooi uitstralen en toen ik hem doorbladerde viel mij direct op dat het boek heel andere kwaliteit papier heeft dan het eerste deel ... Dit papier was mooi helder wit  en voelde dik aan .....

De eerste plaat die ik heb gekleurd is een Hippogrief .. Ik heb me laten vertellen dat dit Scheurbek is uit de film Harry Potter en de gevangene van Azkaban. .

Ik besloot om deze plaat met allerlei Aquarel kleurpotloden te kleuren ,,,De 1 moet je meer water bij gebruiken dan bij de ander maar moet bekennen het papier hield zich mooi en begon niet te bobbelen .... Ik vind hem aardig gelukt jullie? ....


De 2e plaat die ik heb gekleurd is Felix de Feniks hier heb ik een combinatie van stift en kleurpotlood gebruikt en de stift drukte totaal niet door ,,,,

Ik persoonlijk vind ik dit kleurboek super leuk ... En ja ik raad hem aan :) ..... Er staan ontzettend mooie platen in en ben van mening dat je hier uren kleurplezier aan kan beleven ... Klik Hier om volledige inzage te krijgen van dit boek ...


Dit prachtige boek is te bestellen bij Allesvoorkleuren voor 14,99 ..



Beschrijving :

Samenvatting
Het Harry Potter kleurboek voor volwassenen staat vol met prachtige kunstwerken uit de archie- ven van Warner Bros. Het geeft fans de kans om zelf de levendige decors en geliefde karakters uit de wereld van J.K. Rowling kleur te geven. De magische wereld van Harry Potter zit vol met stralende kleuren. Van de wapens van de vier afdelingen van Zweinstein tot de extravagante waren uit de Tovertweelings Topfopshop. Ontdek de gedetailleerde illustraties en ontwerpen die gebruikt zijn bij het maken van de Harry Potter films, de magische wezens, de iconische sce`nes en prachtige rekwisieten die gebruikt zijn tijdens de opnamen. Vul de wonderlijke lijntekeningen uit de wereld van de tovenaars met kleur, waaronder Zweinstein, Het Verboden Bos, Het Lokaal voor Verweer tegen de Zwarte Kunsten en het onvergetelijke laatste gevecht tussen Harry en Voldemort. Het is uniek en interactief: Harry Potter kleurboek voor volwasse- nen is een perfect collecter's item voor alle fans van de blockbuster saga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten