zondag 17 juli 2016

Tangle Tuinen !

Van BBNC Uitgevers  kreeg ik het boek Tangle tuinen thuis gestuurd...Dank jullie wel hiervoor ;)

Ik heb en tijdje terug al het eerste deel Tangle Schatten mogen reviewen..Klik hier om hem terug te lezen ....

Ook in dit boek staan er weer prachtige tips om kleuren te mengen, een kleuren wiel en ga zo maar door... Achter in dit boek is weer ruimte vrij gemaakt om wat te oefenen met kleur overgangen ... Zelf vind ik het erg handig en denk ook wel dat jullie hier baat bij hebben ...Onder aan deze blog kunnen jullie enkele voorbeelden vinden uit dit boek ....



Dit boek bestaat uit veel kleurplaten met vlinders vogels en bloemen .... Echt iets voor mij ... En had dus ook echt zin om in dit boek bezig te gaan ....

Mijn eerste plaat die ik heb gekleurd was het hart ik heb hiervoor een soft pastel gebruikt en moet zeggen dit werkte erg fijn op dit papier ....Het makkelijke van dit boek is dat je makkelijk de kleurplaten eruit kan halen door middel van een perforatierandje ....Het kwaliteit papier heb ik niks op aan te merken ,... En de kleurplaten zijn enkelzijdig gedrukt dus mocht je hier met stift in willen kleuren en het zou doordrukken hoef je je in ieder geval niet druk te maken om het doordrukken van de stift aan de andere zijde ...



De 2e plaat was voor mij eigenlijk direct al duidelijk dat ik die zou gaan kleuren ..... Wat een prachtige plaat met die vlinders ..... Ik heb deze plaat gekleurd met mijn Prismacolor premier ...  Dit werkte super fijn... En kon de kleuren mooi mengen .... Ik vind hem aardig gelukt jullie?????





















De 3e plaat had ik al gekleurd voor een andere review .... De kleuren komen wat licht over maar dit komt door het merk potloden die ik hiervoor heb gebruikt ....

Zoals je ziet zitten er prachtige platen in dit boek ...
 of ik hem aanraad? .. Jazekers ... het is een prachtige aanvulling op Jane Monk haar eerste boek Tangle Schatten ...
Staan weer super leuke tips in.. Waar ik in ieder geval veel aan heb :) .... Hieronder zien jullie een paar voorbeelden uit dit boek .....

Zoals jullie wel al merken ben ik helemaal wild van dit boek ... 

Dit prachtige boek is te bestellen bij Allesvoorkleuren voor 12,50 


























Informatie van het internet : 

Kleur je zorgen weg tijdens een wandeling door een fantasietuin, getekend door de befaamde Tangle-kunstenaar Jane Monk.

Volwassenen in de hele wereld ontdekken de heerlijke rust die ontstaat tijdens het kleuren. Behalve dat je zo mooi mogelijk vlakken en vormen invult (wat ook heel leuk is), zorgt kleuren ervoor dat je contact maakt met de kunstenaar in jezelf en dat je ontspannen nadenkt over dingen als mooie highlights, achtergronddecors en adembenemende kleurenschema's. Wie had gedacht dat het creëren van kleurengradaties en het spelen met texturen in kleur het zorgeloze in je zou losmaken? Als je denkt dat het hierbij om ingewikkelde technieken gaat, dan heb je het mis. Jane Monk leert je alle basistechnieken en nodigt je uit om te gaan experimenteren op de oefenpagina's. Kies je eigen fantasietuin en begin aan het avontuur!Gebruik kleurpotloden, verf, inkt, stiften of wat je maar wilt. De bladzijden zijn geperforeerd, zodat je je voltooide kunstwerken eenvoudig kunt uitscheuren om te laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten