zondag 28 augustus 2016

Het Vragenuurtje met Nancy van Acker

Wie ben je?
Van Acker Nancy, 57 jaar en woon in België.  Ben 3 jaar gelden gestart met kleuren.


Wat is je favoriete boek?
Heb verschillende favorieten .... Romantic Country,  Dagdrommar,  de boeken van Johanna Bashford....


Wat doet kleuren met je?
Het ontspant mij


Wat is je lieverlings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren?
Ik neem tot mijn verbazing regelmatig paarse tinten en groen


Welke kleuren gebruik je nooit?
Weet ik eigenlijk niet


Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?
Op 3ckleurplaten uit Dagdrommar


Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood?
Potloden, alhoewel ik 5 verschillende  soorten stift heb


Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?
Prismacolor zijn mijn favorieten.   Heb 11 soorten potloden van alle Derwent's tot de simpele van Steadler. Heb ook de 3 soorten van Caran  D'ache


Waar haal jij je boeken (winkel)  of kleurplaten ( site) ?
Ik bestel ze via Standaard Boekhandel in Kontich, België


Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje?
Romantic country nr 2


Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan? 


Koop niet direct de duurste potloden maar begin met enkele exemplaren aan te schaffen en kijk wat je bevalt,  dat
is voor iedereen  anders
Heb je zelf een blog of of of? zoja link
Neen


Groetjes Nancy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen