maandag 8 augustus 2016

Het zesde enige echte mandala kleurboek !

BBNC Uitgevers  stuurde mij het zesde enige echte mandala kleurboek voor een review .... Dank jullie wel hiervoor...

Natuurlijk was er al een tijdje bekend dat dit super gave boek uit zou komen..
Hij had iets wat vertraging maar was er toch eerder dan wat werd aangegeven online ....
Alweer het zesde deel van BBNC Uitgevers die ze uitgeven ...Had ook echt zin om in dit boek bezig te gaan ....





Toen ik het boek thuis kreeg was ik direct dolenthousiast, Wat een prachtige platen staan hier weer in ...
En iedere plaat is weer uitdagend. En het kwaliteit van het papier is weer zoals we gewent zijn ....
Vind het papier super om met kleurpotlood te werken maar ook met stift ...
Stift heeft in dit geval bij mij NIET doorgedrukt, Maar dit ligt er ook puur aan hoe je met stift kleurt ...




Raadzaam is om 1 laagje te kleuren, en die goed te laten drogen zou je er voor een tweede keer overheen willen...
Doe je dit niet heb je dus kans op doordrukken....

Zoals jullie merken ben ik ook verliefd op dit deel van de mandala kleurboeken ...of je nu deel 1 hebt of deel 6 overal staan wel prachtige platen in ... Moet eerlijk zeggen dat de boeken wel steeds een graadje moeilijker worden ... Wat ik zelf wel heel leuk vind ...
Eigenlijk is dit een te mooie serie om niet compleet te maken...En er  mogen van mij nog wel meer komen ....

Zoals we gewent zijn kost ook dit boek maar 12,50 bij Allesvoorkleuren



Omdat dit inmiddels al het 6e deel is, is het miss leuk om te kijken wat ik van de vorige delen vond.



Hieronder de links

het enige echte mandala kleurboek
het tweede enige echte mandala kleurboek
het derde enige echte mandala kleurboek
het vierde enige echte mandala kleurboek
het vijfde enige mandala kleurboek

Mocht je interesse hebben in de overige delen Klik dan hier
Wat ik jullie ook al kan verklappen Is dat Het zevende enige echte mandala kleurboek ook alweer in
de maak is .... Hij is te verwachten rond oktober... Natuurlijk is hij al te reserveren en heb jij hem binnen bij verschijning!!

Informatie van het internet :

Mandala's zijn het favoriete onderwerp voor volwassenen om in te kleuren. De prachtige beelden hebben een haast meditatief effect en zorgen ervoor dat je je dagelijkse beslommeringen even achter je kunt laten en je creativiteit de vrije loop kunt laten. 
De vorm en symmetrie van de mandala's zorgen ervoor dat je aandacht naar het middelpunt van de mandala wordt getrokken zodat er geen ruimte overblijft voor stress en zorgen. Het zesde enige echte mandala kleurboek bevat 70 nieuwe en unieke mandala's op 200 grams papier, wat het boek geschikt maakt voor een verscheidenheid aan kleurmaterialen.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten