zondag 16 oktober 2016

het vragenuurtje met Anna Maria Dijkstra

Wie ben je?
Ik ben Annemarie Dijkstra (mijn echte naam is Anna Maria, zo sta ik op fb.

Wat is je favoriete boek?
Op dit moment 100 creaties mandala (deel 1)

Wat doet kleuren met je?
Ik word er blij en rustig van.

Wat is je lieverlings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren?
Mijn lievelingskleur is groen en petrol. Die zie je bij mij vaak terug komen.

Welke kleuren gebruik je nooit?
Ik gebruik weinig zwart.


Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?
Een leeuw uit het 1e kleurboek wat ik kocht. Die heeft een buurjongen van mij op dit moment. Dat is het inspiratie kleurboek.

Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood?
Ik kleur het liefst met stift en gelpennen.

Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?
Stabilo vind ik erg goed.

Waar haal jij je boeken (winkel)  of kleurplaten ( site) ?
Ik haal ze uit de winkel (action, boekenvoordeel) en internet.

Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje?
De hele serie van denksport.

Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?
Als je iets zoekt kun je alles via internet vinden.

Heb je zelf een blog of of of? zoja link
Ik heb geen blog.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten