zondag 2 oktober 2016

Marian de la Fosse

Wie ben je ??

Ik ben Marian de la Fosse 54 jaar. Woon in de groenste wijk van Zwolle , de AA landen. Samen met mijn trouwe hond Rex. Ik heb een zoon van 25,die op zich zelf woont , ik ben heel trots op hem!!


Wat doet kleuren met je??

Het kleuren geeft mij rust en ontspanning. Ik heb altijd een kleurplaat klaar liggen . Ook als ik het druk heb, kleur ik er tussen door. Geeft mij echt rust.


Wat is je lieverlings kleur, en zie je dit terug in het kleuren?

Paars,en roze . Ik gebruik kleuren die in de kleur plaat passen.









Op welke kleurplaat ben je het meest trots??.

O dat is moeilijk ik vindt al mijn platen leuk, en ben er trots op. Mijn huis hangt er vol van. Maar deze vindt ik ook mooi


Waar kleur je het liefst mee stift of potlood?

Ik kleur het liefst met potloden. Met stiften heb ik niks mee.



Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?

Koh-i-Noor polycolor , koh-i-noor pastelpotloden .









Waar haal je kleurboeken winkel, of kleurplaten  site....

Ik heb niks met kleur boeken. Ik haal mijn kleurplaten van Pinterest .


Welke boeken staan er nog op je verlang lijstje.

Ik heb geen verlanglijstje van kleurboeken, heb er echt niks mee.



Mensen die net beginnen te kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?
Het aller belangrijkste is, dat je er plezier in heb,en dat alles mooi is wat je maakt!! Trek je niks van aan wat een ander zegt over je kleurplaat!!

Ik heb geen blog.
Groetjes Marian







Geen opmerkingen:

Een reactie posten