zondag 13 november 2016

Nathascha Mertens van Budget Kleuren

Wie ben je?
Ik ben Nathascha 37 jaar. Ik woon al 12 samen met vriend. We hebben 3 gezellige viervoeters onze 3 katten.

Wat is je favoriete boek?
Mijn wonderlijke wereld van Masja van den Berg
Wat doet kleuren met je?
Het geeft me rust en ontspanning. Maar ook een gevoel van voldoening. Zeker omdat ik sinds kort reviews schrijf over budget kleurmaterialen en producten.

Wat is je lieverlings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren?

Ik hou erg van groen blauw en bruin. Dit zie je in zekere zin ook terug in het kleuren. Ben me er wel erg van bewust om juist die kleuren niet te vaak te gaan gebruiken.
Welke kleuren gebruik je nooit?

Ik kleur weinig met grijs / zwart

Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?

De kleurplaat uit het boek mijn wonderlijke wereld deel 1 de eekhoorn

Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood?

Mijn voorkeur gaat uit na kleurpotloden. Maar door het schrijven van mijn reviews gebruik ik alle soorten materialen en producten.

Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?

Davinci en Staedtler



Waar haal jij je boeken (winkel)  of kleurplaten ( site) ?

Als ik zelf mijn boeken koop wordt het de budget winkels. Door de samenwerking met uitgevers krijg ik ook erg veel mooie en wat duurdere kleurboeken toegestuurd. Ook haal ik mijn kleurplaten van pinterest.
Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje?

Summer night van Hanna Karlzon
100 creaties mandala deel 2
100 creaties flowers
Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?
Begin klein ga kijken wat bij je past. En vooral durf te proberen en ja je zal wel eens een kleurplaat verknallen of verpesten. Nou en volgende keer beter. Ga informatie op internet zoeken ga you-tube filmpjes kijken daar leer je zoveel van.
Heb je zelf een blog of of of? zoja link







1 opmerking: