woensdag 7 december 2016

Art forms in nature

Van The Pepin Press kreeg ik Art forms in nature thuisgestuurd. Dank jullie wel hiervoor!

Dit boek is A3 formaat en er staan mooie platen in..Alle platen staan 2 keer in dit boek ,ook staan er voorbeelden van deze kleurplaten in zodat je toch een beeld hebt hoe je ze zou kunnen kleuren...😊 ....Maar naar eigen fantasie kan natuurlijk ook 😏
Ook dit boek bestaat uit super dik papier wat om veel verschillende materialen gebruik vraagt ....

Dit boek is uitermate geschikt voor mensen die graag met de kwast in de weer gaan... Maar zoals jullie weten waag ik mij hier niet aan ... Dus heb wat kleine testen uitgevoerd met stift ... kleurpotlood en pastel krijt ....
Dit alles ging heel fijn op dit papier ....💪


hieronder enkele voorbeelden uit dit boek!


Zelf merkte ik dat ik niet echt wist wat ik uit dit boek wou kleuren ... Dit omdat de platen toch wel heel druk en soms moeilijk waren.... De platen zijn heel mooi hoor ... Maar ben zelf toch geen type om dit soort platen te kleuren ...Ik houd van wat meer rust en overzicht ...En dat raakte ik soms toch wel wat kwijt als ik bezig was in dit boek ....
Toch denk ik dat er veel mensen zijn die zich hier uren in zullen vermaken ... Kreeg erg leuke reacties van de mensen om mij heen .... Hoe zo een mooi boek dit wel niet was ...


In dit boek vind je platen van een boeket... Kwallen.. schelpen , spinnen en  een plaat van vleesetende planten ...

























Dit boek is te bestellen bij The Pepin Press  maar natuurlijk ook bij De Kleurboeken-Winkel voor 19,95






Geen opmerkingen:

Een reactie posten