zondag 11 december 2016

Het vragenuurtje van Chantal de Waal

Wie ben je?
Mijn naam is Chantal de Waal.


Wat is je favoriete boek?
Mijn favoriete boek die ik tot nu toe heb is Animorphia.

Wat doet kleuren met je?
Van kleuren wordt ik erg rustig en ontspannen van. 

Wat is je lieverlings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren?
Heb niet echt een lievelingskleur, maar merk wel dat ik vooral roze en paars tinten veel gebruik. Dit is ook te merken aan
mijn stabilo's. Die kleuren kan ik het vaakst vervangen!

Welke kleuren gebruik je nooit?
Zwart en bruin tinten gebruik ik niet tot amper.

Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?
Heb niet 1, maar 2 kleurplaten waar ik eigelijk wel een beetje trots op ben. Op de eerste ben ik trots, omdat
ik bij deze voor het eerst kleurpotloden heb gebruikt met vaseline en gek ben op katten! ( hebben er zelf 8 )
En bij die van Dr. Who ben ik trots op, omdat ik deze voor speciaal voor mijn man heb gemaakt en hij er superblij mee is!

Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood?
Met de stabilo88 kleur ik het liefste mee. Vind de kleuren erg mooi hiervan en ze liggen voor mij lekker in de hand.

Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?
Stabilo.

Waar haal jij je boeken (winkel) of kleurplaten ( site) ?
Mijn boeken haal ik bij verschillende winkels, zoals bruna, bol.com enz...Maar het liefste haal ik mijn platen 
van pinterest.
Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje?
Disney kleuren op nummer en alle boeken van Bennett Klein!

Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?
Ik zou zeggen koop niet meteen de duurste spullen, maar kijk eerst of je het kleuren leuk vind! Als dit zo is, breidt dan langzaamaan je spullen uit en kijk wat je echt leuk vind om te kleuren. En als je vragen hebt, deze gewoon stellen op verschillende facebook pagina's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen