woensdag 21 december 2016

Mijn wonderlijke wereld deel 5 !



Van Meis & Maas kreeg ik het prachtige boek Mijn wonderlijke wereld deel 5 thuis gestuurd.. Dank jullie wel 😊


Masja had al eens een keer aan haar likers op haar pagina Masja's Artwork gevraagd wat ze wouden zien ... veel likers gaven aan een luxe editie. Waarbij de platen enkelzijdig gedrukt waren.. En voor veel materialen geschikt zou zijn....Hier heeft ze dus zeer handig op in gespeeld.

Mijn eerste indruk van het boek is heel positief... πŸ˜€ Eigenlijk herken ik haar werk direct πŸ˜‹En blijf het ook steeds weer leuk vinden ...En de uitstraling van het kaft is weer prachtig!
Echt weer een super gaaf boek met veel bloemen, vlinders ,vogels en zelfs draken!!!!
Bruynzeel en Derwent Coloursoft 


Ik heb in die boek met verschillende materialen gekleurd en moet bekennen dat dit allemaal zonder problemen ging ... Het papier voelt goed stevig aan.. En zoals ik al eerder vermelde zijn de platen enkelzijdig gedrukt ...

De eerste plaat heb ik gekleurd met mijn Bruynzeel en Derwent Coloursoft kleurpotloden



Achterkant na gebruik van Markers









De 2e plaat die ik gekleurd heb, heb ik mijn Markers voor gebruikt ... Zoals jullie weten drukken de Markers altijd door in de boeken maar in dit geval maakt het dus niks uit omdat de platen dus enkelzijdig gedrukt zijn πŸ‘ŒDit vind ik zelf heel prettig omdat ik dan toch sneller mijn markers pak dan dat ik bijvoorbeeld in een dubbelzijdig boek mijn Markers zou gebruiken ,....  .. Het papier is van goed kwaliteit..En de kleurplaten zijn uit scheurbaar .... . En het zoog niet de inkt buiten de lijnen .... Ik ben tevreden met het resultaat ....
Markers 




De 3e plaat die ik heb gekleurd was met Aquarel potloden van verschillende merken waaronder Lyra Mercurius en de Derwent Inktense ... Ook dit ging weer heel fijn op het papier Ook nadat ik het met water had bewerkt πŸ˜‰


Al met al een prachtig boek weer die ik ook zeker weten aanraad 😊Wat ze kosten? deze prachtige boeken kan je aanschaffen voor 5,99 per stuk .... En zijn onder andere in de betere boekhandels te koop (bruna ,Readshop )

 Maar ok natuurlijk in masja haar eigen webshop 
Lyra Mercurius en Derwent Inktense



Masja kennen we natuurlijk allemaal wel van al haar prachtige overige delen ...Daarom even een aantal links van haar overige boeken die nog steeds te koop zijn  bij Bol.com of  Masja haar webshop 

Mijn wonderlijke wereld 1
Mijn wonderlijke wereld 2
Mijn wonderlijke wereld 3
Mijn Wonderlijke wereld deel 4






Geen opmerkingen:

Een reactie posten