donderdag 12 januari 2017

Bruynzeel Hollandse Meesters!

Van Bruynzeel -Sakura  kreeg ik de prachtige doos  Hollandse Meesters Rijksmuseum kleurpotloden thuis gestuurd..Dankjullie wel hiervoor ....

Deze doos bevat 50 prachtige kleuren en vind ik een prima aanvulling op mijm overige Bruynzeel potloden..
Allereerst wil ik jullie de kleuren even laten zien die ik op een kleurenkaart heb gemaakt....
Ik had geen kleurenkaart voor 50 potloden of meer vandaar ik 2 kleuren heb weggelaten ... dat is wit en zwart ....

 Toen ik de kleurenkaart maakte viel mij direct op dat ik maar weinig druk hoefde te gebruiken om veel pigment op het papier te krijgen ...Ze zijn dus ook zachter dan de keverblik en de schildpad blik .,..
Maar joh wat een super gave kleuren zitten er in deze doos! ....

De eerste plaat die ik dan ook besluit te kleuren is uit het boek dagdromen .... Dit boek staat er bekend om dat je vrijwel iedere potlood hier in kan gebruiken ....Alles kleurt fijn volgens de kenners van de Hanna Karlzon boeken 😃





En wat werkten deze potloden fijn op dit papier...Ik heb het vosje wat gedoezeld en dit werkte ook prima .... De 2e plaat die ik heb gekleurd was een klavertje 4 .... Hier heb ik 4 kleuren groen gebruikt en Wat licht effect proberen te geven door verschillende druk uit de oefenen met de potlood ... Ik dit ging erg fijn 💪Ik heb wat Glitter Gelpen gebruikt voor een extra accent maar dit is helaas niet te zien op de foto .... (Mocht je hier dan ook tips over hebben dan hoor ik het graag)






De laatst heb ik dus getest door laag over laag te kleuren .... Op zich ging dit vrij goed. En ook hier heb ik niks op aan te merken ....  De kleuren mengden op zich vrij goed ... ik ben er in ieder geval zeer over te spreken .... De rechter bloem heb ik trouwens met de Bruynzeel gekleurd .... Aardig gelukt toch?










En ja ik raad ze aan ....
Het is een fijne potlood voor niet al te duur .... En je kan er vele kanten mee op ....
Ze zijn via Bol.com te bestellen voor het bedrag van 24,99



Productbeschrijving

Dit schitterende blik met 50 kleurpotloden is een mooi eerbetoon van Bruynzeel en het Rijksmuseum aan de Hollandse Meesters van de schilderkunst. De Nachtwacht van Rembrandt van Rijn, een hoogtepunt van een bezoek aan het Rijksmuseum, siert de buitenkant van dit blik met mooie kleurpotloden. De potloden zijn gemaakt van hoogwaardige pigmenten, waardoor ze een mooie kleurafgifte hebben en onderling goed mengbaar zijn. De dikke kern van 2,9 mm zorgt voor extra lang kleurplezier. De potloden worden in een stevig blik geleverd zodat je na het kleuren je potloden weer netjes kunt opruimen.

Alle potloden van Bruynzeel zijn met zorg vervaardigd uit verantwoord verkregen hout. Ook zijn Bruynzeel potloden dubbel gelijmd, zodat ze extra sterk zijn en de kans dat de kleurkern breekt – bijvoorbeeld als het potlood op de grond valt – minimaal is! Dit voorkomt gebroken punten en zorgt ervoor dat je het potlood amper hoeft te slijpen. Bruynzeel, voor langdurig kleurplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten