dinsdag 24 januari 2017

Het zevende enige echte mandala kleurboek !

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het zevende enige echte mandala kleurboek thuisgestuurd dank jullie wel hiervoor .

Het zevende deel is al weer een tijdje uit van deze prachtige reeks.. En wat zijn de mandala,s weer prachtig ....

Het formaat is zoals we gewent zijn 30 bij 30 cm....En de voorkant straalt weer super uit..
Als ik het boek doorblader valt me op dat hier aan van alles is gedacht van dikke lijnen tot super fijne lijnen ..Weer super veel uitdaging ....





Weer super gave platen op een super kwaliteit papier (200 gram)... Ik heb al eens eerder gemeld in 1 van me vorige reviews dat het lijkt alsof iedere deel een graadje moeilijker word ....
De eerste plaat die ik heb gekleurd uit dit boek bestond uit super fijn lijnwerk..Heb hier o.a de Stabilo 88 voor gebruikt maar dat was zelfs nog te groot voor sommige vlakken ....



Nu hoor ik je denken drukt het niet door? Nee bij mij niet ...wil ik voor een tweede keer over de kleur heen dan wacht ik tot de eerste laag helemaal droog is doe ik dit niet sja dan heb ik groot kans op doordrukken ...


De tweede plaat die ik heb gekleurd was ook met Stabilo 68 en 88.... Vind het persoonlijk altijd leuker om mandala,s te kleuren met stift...Dit omdat de kleuren dan mooier uitkomen is mijn mening ....
Ik ben Fan en kijk nu alweer uit naar de delen die nog uit moeten gaan komen

Zoals ik al zei ben fan van deze reeks boeken en raad ze allemaal stuk voor stuk aan 😀En ja ook deze deel die onder andere te koop is bij Bol.com voor het bedrag van 12,50
Ben je benieuwd naar de overige delen?

Lees ze dan gerust terug via onderstaande links ... Enige Echte Mandala kleurboek
Het Tweede Enige echte Mandala kleurboek
Het Derde Enige echte Mandala kleurboek
Het vierde Enige Echte mandala kleurboek 
Het vijfde enige echte mandala kleurboek
Het zesde enige echte mandala kleurboek 


Wist je trouwens dat deel 8 ook al in de maak is? Hij komt rond 15-4-2017 uit! Maar je kunt hem nu alvast bestellen bij Bol.com En dan heb je hem direct bij verschijning in huis😋..

Ik heb hem dan nog niet gezien maar heb een lichtbruin vermoeden dat dit boek net zo gaaf word als alle overige delen! ...


Samenvatting
De cirkel is de meest natuurlijk vorm die we als mens kennen en mandala's vind je in alle aspecten van ons leven - de aarde, de maan, de zon, maar ook onze familie- en kennissenkring - en in de macro- en microkosmos van de natuur. Denk bijvoorbeeld aan de banen van de planeten om ons heen en aan het ingewikkelde, geometrische patroon van een bloem.
Mandala's hebben een duidelijk centrum waarvan een varie¨teit aan symbolen, vormen en patronen uitstralen. Mandala's bestaan uit een 4, 8 of 12-delige structuur van spiralen, concentrische
cirkels en andere herkenbare formaties. Elk mandalaontwerp kan op een andere manier worden opgebouwd, waardoor de verscheidenheid haast oneindig is.
Mandala's zijn het meest favoriete onderwerp voor volwassenen om in te kleuren. De prachtige beelden hebben een haast meditatief effect en zorgen ervoor dat je je dagelijkse beslommeringen even achter je kunt laten en je creativiteit de vrije loop kunt laten.
De vorm en symmetrie van de mandala's zorgen ervoor dat je aandacht naar het middelpunt van de mandala wordt getrokken zodat er geen ruimte overblijft voor stress en zorgen. Het zevende enige echte mandalakleurboek bevat 70 nieuwe en unieke mandala's op 200 grams papier, wat het boek geschikt maakt voor een verscheidenheid aan kleurmaterialen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten