woensdag 1 februari 2017

Colourtronic

Dit is gewoon een boek waar ik jullie per direct kennis mee wil laten maken ...Dit boek is afgelopen week uitgekomen en wat een super gaaf boek is dit!!!!  ....

Ben altijd onder de indruk geweest van schilderijen waarbij een olifant , leeuw of ander dier uit verschillende kleuren bestond
En nu is daar gewoon een kleurboek van!!!
Ja ja het is een kleuren op nummer kleurboek maar dat mag voor mij de pret niet drukken.

Vind de platen die in dit boek staan stuk voor stuk prachtig .... Ik heb al eens vaker aangegeven dat als ik even geen inspiratie heb dat ik het heerlijk vind om kleuren op nummer te doen dit omdat de kleuren vaak dan al vooraf gekozen zijn ....
Dat is ook in dit boek het geval! ....


 Alle platen die in dit boek staan zijn enkelzijdig gedrukt... Zelf denk ik dat het ontzettend handig was geweest als er een perforatie randje was geweest om de plaat op den duur uit het boek te halen En om in te lijsten ..... Maar kwa kwaliteit van het papier heb ik echt niets op aan te merken ... Het zal dan een gepriegel zijn maar je zou zelfs de platen in kunnen kleuren met markers... alleen is het wel raadzaam om er dan een vel papier onder te leggen.. Maar denk dat het effect erg leuk zal zijn ...




De kleurplaten die ik heb gekleurd heb ik allemaal met de stabilo,s gekleurd ... Dit is een fijne stift met veel keus uit kleuren .... Toch zijn deze platen voor veel materialen geschikt hoor...
In dit boek kom je zowel gebouwen, dieren  en personen tegen .... Dus erg veelzijdig!! ...









Zoals jullie merken ben ik ook over dit boek heel erg te spreken ... Vind het gewoon heerlijk als ik even geen inspiratie heb dit soort platen te kleuren .... Dus ja ik raad hem zeker weten aan

Dit boek kan je bestellen bij Bol.com voor 14,99



Samenvatting

Kleuren op nummer is niet iets wat je alleen als kind deed, het is weer helemaal hip! Met 'Colourtronic' heb je een echt volwassen variant in handen. Het systeem is hetzelfde: je kleurt de platen in volgens de kleurcodering aan de zijkant van de pagina. Maar het palet is fenomenaal: nooit eerder gebruikte je zulke schitterende en levendige kleuren die elkaar versterken en van je pagina's af spatten. 'Colourtronic' is meer dan kleuren op nummer, het is een kleuruitdaging met de betoverende, kleurrijke en verslavende kracht van een caleidoscoop.
Deze review bevat product(en) die door BBNC Uitgevers ter beschikking zijn gesteld,
dit heeft echter geen enkele invloed op mijn mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten