zaterdag 25 maart 2017

Botanische Tuin - Blomstermandala!

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het prachtige boek Botanische Tuin van Maria Trolle ... Dank jullie wel ... 👌


Ik had dit boek natuurlijk al heel vaak voorbij zien komen Maar dan onder de naam Blomster mandala .... Maar tot voor kort was ook dit boek alleen maar via buitenlandse site,s en een Creditcard te krijgen...

Was dus ook heel blij toen ik las dat dit boek via BBNC uitgevers zou worden uitgegeven in het Nederland...








De kaft van het boek ziet er weer super uit, en de rug van het boek is weer mooi afgewerkt met een goudkleurige lint...Persoonlijk vind ik die linnen rug er wel heel chique uitzien het is een waar plaatje in de boekenkast ....

Het papier voelt heel stevig aan .. Ik heb al een aantal boeken mogen reviewen kwa dit kwaliteit papier en moet zeggen dat het voor veel materialen geschikt is .. Stabilo drukt niet door .. Aquarel en water gaan super op dit papier ... En kwa verschillende merken  potloden werkt dit ook super fijn ...


Nu even over de kleurplaten ...Moet jullie eerlijk zeggen dit is een boek naar mijn hart wat een super
mooie platen staan hier in ..De naam zegt het al het is een ware tuin....
Sommige platen hebben een zwarte achtergrond..Waardoor het gebruik van heldere kleuren mooi uitspatten....


Ik had ook echt zin om in dit boek bezig te gaan ..De eerste plaat die ik heb gekleurd was de moeder muis en haar 4 kindjes 😊Ik heb hier Faber Castel Polychromos voor gebruikt ... Ondanks dat het voor mij de eerste keer was dat ik deze potloden gebruikte .. Ben ik zeer tevreden over het resultaat .....




Mijn 2e keus viel op deze rozen .... Moet jullie eerlijk bekennen toen ik de rozen alleen had gekleurd was ik niet zo tevreden ....Maar heb doorgezet en ben super blij met het resultaat ..Ik heb deze plaat gekleurd met Prismacolor Premier...


Mocht je eerst inzage willen in dit boek kan dat natuurlijk ook .. Op Youtube vind je mega veel filmpjes waar je inzage van dit boek krijgt ... Ik heb hier weer een Algehele Link voor gebruikt 👌

Eigenlijk heb ik het al vaak gezegd maar vind dit echt een super mooi boek ...En ja ik raad hem ook zeker aan! ...



 Dit boek is te bestellen bij Bol.com  voor 14,99

Samenvatting

Dit exclusieve kleurboek neemt je mee door een weelderige tuin, langs levendige bloembedden, vijvers, moestuinen en appelboomgaarden. Maak kennis met alle dieren die zich verbergen tussen de bladeren en laat je geest tot rust te komen door de krachtigste kleuren te kiezen voor de mooie bloemblaadjes en groenste planten.

Het boek is prachtig uitgevoerd met een kartonnen kaft, goudkleurig linnen band, gouden opdruk en goudfolie op de voorkant en prachtige diep zwarte schutbladen. Het papier is licht getint, waardoor de kleuren extra mooi uitkomen. Creatievelingen zullen tot over hun oren verliefd worden op de 96 pagina's vol met weelderige tuinen, bloemen en dieren - recht van het Scandinavische landschap. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten