vrijdag 31 maart 2017

Budgettip Kleurpuzzels

Kleuren voor volwassenen is voor iedereen mogelijk. Ook als je wat minder wil of kan uitgeven. Mijn favoriete winkel om lekker te shoppen voor weinig is natuurlijk de Action of Big Bazaar. Deze week heb ik een leuk budget nieuwtje voor jullie van de Action.

Voor maar € 0.76 kan je een leuke puzzel om te kleuren aanschaffen bij de Action. Wat ik zo kon zien zijn er 3 verschillende doosjes. Rood, Blauw en Groen.


Ik vond deze puzzels in het schap tussen de andere kleurboeken voor volwassenen. Heeft iemand deze puzzels al gekleurd?? Dan zijn wij erg benieuwd naar jullie bevindingen. 

Nog even verder rondgekeken in de Action en YES.... Eindelijk de overige kleurtjes van de alcohol markers kunnen vinden (3 stuks voor maar € 0.99) Mijn dag is weer helemaal goed!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten