woensdag 15 maart 2017

Gratis kleurplaten Maart

Er is natuurlijk al een tijdje van alles naar de gang het copyright gebeuren ....
Maar wisten jullie dat sommige artiesten ook kleurplaten gratis beschikbaar stellen om te kleuren?
Puur voor jullie prive gebruik? Natuurlijk houd dit wel in dat je even hun pagina of blog moet volgen..
Maar acht dat is toch een kleine moeite? Denk dat ze het heel leuk zouden vinden als jullie je gekleurde platen zouden posten 😇




1 van deze artiesten is Selena Fenech Af en toe stelt ze een gratis kleurplaat beschikbaar in haar blog galerij.... Haar boeken zijn onder andere te bestellen bij Amazon







Jan Brett haar kleurplaten kwam ik per toeval tegen omdat 1 van onze leden een prachtige lieve plaat had gekleurd .,... Neem maar eens een kijkje op haar site staan er leuke platen tussen ;)








Fantasy Doodles by Roan Raad ik je ook aan ze maakt prachtige kleurplaten en heeft zelfs al een super leuk boek uitgebracht ...Neem maar eens
een kijkje op haar pagina 😉





Melanie Mulder maakt prachtige doepa,s en af en toe stelt ook zij een leuke kleurplaat voor jullie beschikbaar ....
Neem maar eens een kijkje op haar Pagina ðŸ˜Š











Hou je van grayscale??
Bennett Klein maakt prachtige Grayscale platen ...  Zijn boeken  een are hype en zijn te koop via etsy of Amazon!!! Natuurlijk geeft hij ook vaak een kleurplaat weg op vrijdag via zijn facebook groep Colour My Sketchbook By Bennett Klein











Veel plezier ;) :)



5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor deze info.. ik ga ze zeker bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel ik ga ze binnenkort ff bekijken. Er zullen vast hele mooie platen tussen staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Ik heb een andere vraag, nu ik hier zo over copy right lees, hoe maak je een kleurboek en hoe breng je die uit? Ik zou zo graag een kleurboek uitbrengen, waarvan ik denk dat het er nog niet is..maar waar moet ik beginnen?? Iemand Tips..
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inge zou je mij een mail willen sturen? jacquelinenorder1978.jn@gmail.com

      Verwijderen