vrijdag 10 maart 2017

Kleurgebeuren 1 - Yourcolourcreations

Van your colour creations kreeg ik hun zelf uitgebrachte boek Kleurgebeuren 1 toegestuurd..Dank jullie wel
Dit is een vrij jong bedrijf die O.a veel kleurboeken voor volwassenen  en materialen  verkoopt ...

Sinds een paar weken hebben ze hun eigen kleurboek voor volwassenen uitgebracht en ben ontzettend trots dat ik hem mag reviewen 😀 ...

Als ik het boek binnen krijg valt me op dat de voorkant  wat rustig is ...  En dat het kwaliteit papier super is ... De platen zijn enkelzijdig gedrukt.Dus weer voor lekker veel Materialen geschikt ... In dit boek vind je  onder andere dieren , gezichten en  bloemen.....





 Op zich staan er hele leuke platen in dit boek maar moet ook eerlijk zeggen dat er enkele platen zijn die me niet zo trekken om te kleuren ... Maar goed eerlijk is eerlijk dat heb ik wel bij iedere boek 😀😅

De eerste plaat heb ik gekleurd met Faber Castell Polychromos maar ook met pastelpotloden  van Koh-i Noor Gioconda..
De koh-i-noor Gioconda kan je zien als krijt verwerkt in een potlood ... Vind het altijd erg leuk om mee te werken en Op dit papier ging het super ....







Bij de 2e plaat Heb ik van alles gebruikt Van Twinmarkers (action) tot krijt stiften aan toe ...Zoals velen wel al weten drukken Twinmarkers in vrijwel iedere boek door .. ook bij deze dus .... Maar zoals ik al melde zijn deze platen enkelzijdig papier gedrukt dus in dit geval maakt het niks uit 😊 .. wel raad ik aan even een papiertje aan de andere kant te leggen .....



Ben je nieuwsgierig geworden naar dit boek? Dan is hij te bestellen bij Yourcolourcreations.nl
voor 9,99

Yourcolourcreations is ook te volgen op Facebook waar je helemaal up to date blijft kwa de producten die ze verkopen...Maar ook leuke info over de artiesten die aan dit boek hebben gewerkt 😉...





Informatie van het internet :

Het boek is enkelzijdig bedrukt en er staan 30 tekeningen in,
die zowel mannen als vrouwen zullen aanspreken.
De tekeningen zijn gemaakt door Georg Cuno en Nanda Boukes.



Een stukje over Georg.
Georg heeft van jongs af aan veel getekend en beleefd hier dagelijks nog veel plezier aan.
Op het grafisch lyceum ontwikkelde hij zijn creativiteit en ging in de grafische sector werken.
In zijn vrije tijd is hij altijd blijven tekenen.
Nadat Sandy (zijn vrouw) het kleuren ontdekte en er veel ontspanning en plezier aan beleefde,
kregen ze het idee om een prachtig kleurboek te gaan maken. Een kleurboek met tekeningen,
die zowel mannen als vrouwen zullen aanspreken.
Een deel van de tekeningen in het boek zijn dus gemaakt door Georg,
bewerkt door Geordi (zoon) en gedrukt in de eigen drukkerij en in eigen beheer uitgegeven door Your Colour Creations.
Een echt familie-gebeuren dus!
Een stukje over Nanda.
Ook zij heeft net als Georg van kleins af aan veel getekend.
Vanaf 2015 heeft zij zich helemaal toegelegd op het maken van een
ontdekkingsreis in tekenen en schilderen (Nanda's Art Journey). Zij is moeder van vier kinderen,
woont in Spanje en heeft een passie voor tekenen en schilderen.
Zij hoopt dat haar werk jou inspireert om al het moois om je heen
- de natuur en de mensen - te zien en ervan te genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten