zondag 19 maart 2017

Snowflake designs!

Onderdeel van Creative Haven, is een mooi boek, waar ik dit review over zal schrijven

Het boek heeft papier wat je er uit kunt trekken. Handig als je een tekening apart wil inkleuren. Het is
mooi papier

De eerste kleurplaat heb ik gekozen voor een eenvoudige “sneeuw ster” erg leuk om te kleuren. Je kleurt het eigenlijk net in als een mandala. Ik heb deze gekleurd met kleurpotloden van Derwent Coloursoft.
Die kleuren mooi zacht. Ik heb hierbij wat koude kleuren gebruikt.







De tweede kleurplaat heb ik gekozen voor een grotere Snowflake. Deze heb ik ingekleurd met stiften van Stabilo Trio 2 in 1.
Ik heb hier gekozen voor felle kleuren


De derde kleurplaat heb ik in gekleurd met potloden van Faber Castell.
En ik heb hier gekozen voor kleine Snow flakes. Ook leuk voor de afwisseling.











Het is mooi stevig papier. Het is daarom ook heel fijn om hier op te kleuren.
Met Stift kleuren op dit papier werkt ook prima! Het drukt een beetje door het papier heen.

Wat ik ook handig vind van het boek is dat je de kleurplaten er apart uit kunt halen.
Door middel van een scheur randje.
Verder is het een mooi boek met zowel grote als kleine figuren in Sneeuw vlokken.
Ik heb daarom ook zoveel mogelijk koele kleuren gebruikt.
Leuk om te doen!

Dit boek is te koop bij Kleurboekenwinkel.online

Wij willen Geertje bedanken voor deze review!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten