woensdag 8 maart 2017

Zwoele Zomeravonden - "Sommarnatt" !

We zijn inmiddels wel bijna allemaal op de hoogte van Hanna Karlzon toch?
Ze is onder andere bekend in de kleurwereld door haar prachtige boeken Dagdromen, Ochtengloren
en inmiddels ook het prachtige boek Zwoele zomeravonden ...
Ik ben nu inmiddels in het bezit van haar boeken.. En moet bekennen ze vallen me zekers niet tegen ..
Over Dagdromen en Ochtendgloren heb ik natuurlijk al een review geschreven.. Die jullie vast wel al hebben gelezen ....Zo niet hierbij de links 😏
Ochtendgloren  - "Magisk Gryning" Hanna Karlzon
Dagdromen- Dagdrömar Hanna Karlzon

Ook dit boek zit er weer prachtig chique uit ... Lichtroze/perzik (pastel) en weer prachtig afgewerkt met goud..
En ja dit boek heeft ook weer een zwarte linnen rug ;) ... erg stevig ....Het papier is natuurlijk weer zoals we gewent zijn ...
Toch merk ik wel dat dit persoonlijk verschilt.... Ik ben namelijk erg tevreden ..
Maar heb ook al gelezen dat anderen het papier niet zo goed vinden.


Maar ik heb er totaal geen klachten over ... De eerste plaat die ik kleurde was de zakhorloge ...En als 2e plaat de spin ....
Dit alles met Prismacolor Premier ..

Ik heb een tijdje terug al aangegeven dat ik het zonde vind om in dit soort boeken met stift te gaan kleuren .. Maar  toch heb een keer een klein testje uitgevoerd. En nee het drukt niet door 💪....

In dit boek vind je prachtige kleurplaten van vlinders , vogels ... bloemen gezichten je kan zo gek niet bedenken of het staat er wel in .... Of ik fan ben van de Hanna Karlzon boeken? JA 100%...
Ik heb voor jullie de algehele link bijgevoegd kwa inzage van het boek ... Dit omdat het gewoon geen nut heeft voor mij om ook een filmpje te maken .... Omdat er gewoon al heel veel zijn 😀



Ik moet eerlijk bekennen dat toen de boeken nog niet in NL te krijgen waren dat ik niet helemaal wist wat ik ervan moest vinden ... Maar mijn mening is helemaal bijgetrokken ... Wat een prachtige boeken zijn dit zeg ....

Dus mocht je op zoek zijn naar een boek met prachtige uitdagingen en waar je uren gegarandeerd uren kleurplezier aan hebt? Dan moet je je echt eens verdiepen in deze boeken....   Dit prachtige boek is te bestellen bij Bol.com voor 14,99 ....





Samenvatting
'Zwoele zomeravonden' is een eerbetoon aan de heldere Scandinavische zomeravonden. Hanna neemt je mee in een dromerige wereld waar alleen je fantasie bepaalt hoe je hem inkleurt. Ontdek nieuwe, prachtige illustraties van betoverende tuinen, onderwaterwerelden, sterrenhemels, fantastische portretten en veel meer moois. Geniet van de Scandinavische avonden en kijk hoe de zon ondergaat en sterren het prachtige landschap van 'Zwoele zomeravonden' verlichten.

Hanna Karlzon is een illustrator uit Umeå, Zweden. Ze is de auteur van de wereldwijde bestseller ' Dagdrömmar', die als eerst werd uitgegeven in Zweden. Ze houdt ervan om bloemen, bossen, huizen en dieren te tekenen. Ze haalt haar inspiratie vooral uit de natuurlijke wereld die haar studio omgeeft in Noord-Zweden en voegt af en toe een vleugje art-nouveau, een snufje punkrock en een scheutje design uit de jaren '70 toe.
Deze review bevat product(en) die door BBNC Uitgevers ter beschikking zijn gesteld, 
dit heeft echter geen enkele invloed op mijn mening.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten