zaterdag 29 april 2017

100 Dagen Challenge van Ell,Lindsay en Ilse

Zoals jullie weten hebben we een groep met 2500 leden ....
buiten de gezelligheid,tips en prachtige kleurplaten om gebeuren er ook ontzettend leuke andere dingen op de groep!

Van 1 ben ik aardig onder de indruk ... Er zijn een aantal dames die de 100 dagen Challenge binnen 1 jaar wouden doen...
De 100 dagen Challenge is er eigenlijk voor bedoelt om 100 dagen lang een plaat te kleuren met aangegeven kleuren die in een schema worden weergeven...

Zoals ik al eerder melde hebben deze dames besloten hem in 1 jaar te doen....en ze hebben hem gewoon binnen 4maanden gedaan Toppers!!!!


Ilse D'hondt
Ell Daniels
Lindsay Timmermans bouwhuis
dag 10,20,30,40,50 van Ilse











dag 10,20,30,40,50 van Lindsay

dag 10,20,30,40,50  van Ell 
Wat vond ik het leuk om jullie te volgen en wat ontzettend knap dat jullie dit op ze Oer Hollands ff geflikt hebben!!!

Naast deze Challenge hebben de dames ook nog even mee gedaan aan maand opdrachten de Buddychallenge en weet ik wat nog meer ;) .... En komen ze even in totaal rond de 146Per Persoon!!!In 114 dagen!!Wow wow wow .. Petje af voor jullie hoor!!!

Ell, Ilse En Lindsay Hebben vaker een Challenge gedaan En dat is allemaal te volgen op hun groep Samen kleuren met Ell, Ilse, Lindsay....

Het is voor mij natuurlijk onmogelijk om 100 platen per persoon op te slaan Vandaar per dame een kleine collage ... Mocht je alle platen van de 100 dagen Challenge willen zien Dan raad ik je aan om naar de groep Samen kleuren met Ell, Ilse, Lindsay te gaan...Of Natuurlijk naar de groep Perfectsweetcolors 

dag 60,70,80,90,100 van Ell
Ook blijf je natuurlijk op de hoogte van eventuele nieuwe Challenge,s ...







dag 60,70,80,90,100

dag 60,70,80,90,100 van Lindsay








Geen opmerkingen:

Een reactie posten