dinsdag 4 april 2017

het zonnetje van deze maand

Vandaag gaan wij voor het eerst eens iemand van jullie in het zonnetje zetten. Jullie verdienen dat gewoon, want wat zouden wij zijn zonder alle mooie kleurplaten die jullie ons toe sturen.

Ik hoefde er niet lang over na te denken wie ik eens in het zonnetje zou willen zetten, dat is namelijk Christel Bakkers. Al vanaf het moment dat ik medebeheerster ben van deze gezellige groep krijgen wij de mooiste mandala's van haar ingestuurd. Vaak gekleurd met markers of met stabilo 68 en in de mooiste kleurencombinaties.
Maar wat ik vooral zo geweldig vind is dat zij een kleurboek volledig inkleurt en dan met de volgende begint( weet niet hoe dat met jullie zit maar mij lukt dat meestal niet😳) . Toen ik hier net begon was zij bezig met 100 creaties mandala en ja hoor ze heeft ze alle 100 met ons gedeeld , wat lief en een diepe buiging daarvoor. Alleen dat is al een reden om haar eens in het zonnetje te zetten. Gelukkig krijgen we nog steeds geweldige platen van haar doorgestuurd.

Christel Bakkers bedankt dat je al die mooie platen met ons wil delen, en ik hoop dat we in de toekomst nog veel prachtige kleurencombinaties van jou voorbij zien komen.

Groetjes Perfectsweetcolors 







1 opmerking:

  1. Christel Bakkers4 april 2017 om 20:24

    Dank je wel voor de eer! En graag gedaani Ik bloos er een beetje van!

    BeantwoordenVerwijderen