woensdag 19 april 2017

Out of the box

Als ik in bijv "mijn geheime tuin" kleur merk ik dat de blaadjes groen kleur, takken en bomen bruin en ga zo maar door. Zoals je hier kunt zien hou ik het eigenlijk altijd natuurlijk wat kleuren betreft.




Tijdens het kleuren vroeg ik me af wat er zou gebeuren als ik eens hele andere kleuren zou gaan gebruiken ipv de natuurlijke kleuren. Daarop heb ik besloten om de uitdaging eens aan te gaan. Nou een uitdaging was het zeker, ik was toch geneigd om steeds terug te keren naar de natuurlijke kleuren. Met veel moeite is het mij gelukt om het eens heel anders aan te pakken. Het uiteindelijke resultaat is erg verrassend geworden.







Toch als ik ze beide naast elkaar zie vind ik persoonlijk het natuurlijker mooier.
Hoe gaat dat bij jullie? Lukt het om de vaste kleuren voor een blaadje of een boom los te laten? En wat vinden jullie uiteindelijk mooier?

2 opmerkingen:

  1. Ik snap je probleem, heb ik ook last van, kan ook een blaadje niet rose of paars kleuren. Hoewel ik ook gekleurde bomen er wel mooi uit vind zien!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan mijn potloden kun je ook zien dat ik vaak toch weer dezelfde kies. Om mezelf uit te dagen doe ik o.a. mee met de challenge. Al zijn de opgegeven kleuren ook dan niet altijd een verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen