maandag 1 mei 2017

Kleur je wereld

Wij ontvingen dit mooie christelijke kleurboek om te mogen reviewen.



Als eerste heb ik deze gekleurd:

Hiervoor heb ik mijn Bruynzeel potloden gebruikt. Ze glijden makkelijk over het papier en ook de kleuren komen mooi uit.
Elke plaat heeft aan de ene kant een tekening en aan de andere kant een inspirerende tekst. Dit kan zijn een bijbeltekst maar ook een uitspraak van een bekend persoon of een spreekwoord uit het buitenland.

Als tweede ben ik deze plaat gaan kleuren:



Deze is gekleurd met pastel krijt en gel/glitterpennen. Omdat het papier glad is pakt het pastelkrijt erg mooi op het papier en is het ook goed mogelijk om schaduw effecten te maken. Met de gel/glitterpennen was het kleuren ook erg prettig. Ze drogen snel op dus je krijgt geen vlekken als je er per ongeluk over heen wrijft.



Hiervoor heb ik mijn Stabilo’s gebruikt. Zelf kleur ik hier graag mee en in dit boek werken ze ook perfect. De kleuren komen mooi helder over. Het papier is ook goed van dikte waardoor het niet door
drukt naar de volgende pagina.

Achterin het boek vind je ook nog eens een reisdagboekje om in te kleuren en je belevingen op reis op te schrijven.

Ik ben erg positief over dit leuke kleurboek. Alleen had er van mij ergens de betekenis van de spreekwoorden op genomen mogen worden. Om te kleuren is het echt een heel fijn boek met mooie inspirerende teksten. Er zijn meerdere boeken in deze serie, dat zijn kleur je leven en kleur je dag. Persoonlijk ben ik ook erg benieuwd naar deze boeken.

Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor 6,95  Met je bestelling van dit boek steun je tevens nog een goed doel namelijk de ark mission.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten