vrijdag 9 juni 2017

Budgettip Action (zere vingers)

 Deze week heb ik weer eens rondgekeken bij de Action. Al een paar keer heb ik deze potloden voorbij zien komen. Niet dat de potloden zo speciaal zijn. Zijn gewone grijze potloden met een gum eraan. Waar het mij eigenlijk om gaat zijn de rubbertjes aan de potloden. Die kan je eraf halen en op andere potloden of stiften zetten.

Dus als je last heb van gladde potloden of als mij de potloden of stiften zowat in je duim en vinger heb staan omdat je te hard drukt of de potloden en stiften te stevig vast houdt... is dit een fijne oplossing. En ach voor de prijs hoef je het niet te laten liggen. Het is in ieder geval de moeite waard om het te proberen of het voor jullie ook werkt.



We kregen van Mirjam Faas de tip om ze in de lengte door te knippen voor als je ze om dikkere potloden heen wilt hebben ....

2 opmerkingen:

  1. heel veel gelpennen hebben ook zo'n gripje, maar dan van rubber, die sloop ik er ook al jaren vanaf met hetzelfde doel...werkt perfect

    BeantwoordenVerwijderen