maandag 12 juni 2017

City Scapes!

Van de Kleurboeken-winkel kreeg in dit leuke boek City Scapes opgestuurd wat mij gelijk nieuwsgierig
maakte:

Een kleurboek met verstopte objecten!! Leuk! Aangezien vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen kon ik mij lol op ;-) Zo kon ik tijdens het kleuren de verstopte objecten zoeken. Er zitten 174 stuks verstopt dus je ben niet zomaar klaar :)

De lay-out van het boek is prachtig en daagt je uit door het boek heen te bladeren. Het bevat 28 kleurplaten van steden over de hele wereld op enkel bedrukt papier.
Papier kwaliteit voelt sterk aan en niet al te glad. Achterin het boek staat van iedere kleurplaat waar de objecten verstopt zitten en je leert ook van de
kleurplaten want wat is nog symbolisch voor de stad wat je kleurt.
Voor mijn eerste kleurplaat heb ik de Bruynzeel design potloden gebruikt.



Over de potloden ben ik erg te spreken want ze zijn niet duur en hebben een goede kleurkwaliteit. Je
kan er goed accenten mee maken. Het papier kleurt erg fijn,
potloden glijden makkelijk over het papier heen en de inkt van de volgende kleurplaat drukt niet af.

Voor de volgende kleurplaat heb ik Stabilo stiften 68 en Davinci potloden van de Action gebruikt:
image5
Prachtig!! De kleuren komen perfect uit op het papier. Papier rult niet met de stiften maar drukt wel door. Dit is geen probleem omdat de kleurplaten enkelzijdig afgebeeld zijn.


De potloden van Davinci kleuren goed, glijden makkelijk en de kleurafgifte is zoals je mag verwachten.Ik heb bewust in beide kleurplaten de objecten niet geaccentueerd zodat het een zoek
plaatje blijft. Kunnen jullie ze vinden???

City Scapes is echt een leuke leerzame aanrader. Papier is perfect voor verschillende kleurmaterialen. Het is een leerzaam en uitdagend boek.
Veel succes allemaal!!





Dit boek is te koop bij kleurboekenwinkel.online
Het boek kost € 8.95
Daarnaast heeft Kleurboeken-winkel nog vele andere leuke kleurboeken.

Kleurboekenwinkel bedankt dat wij dit leuke boek mochten reviewen!

Geschreven door: Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten