maandag 19 juni 2017

Grace

Van ark media ontvingen wij het kleurboek Grace waarvoor onze hartelijke dank.



Dit is een christelijk kleurboekje op een leuk klein formaat waardoor het ook erg leuk is om te kleuren als je eens wat minder tijd hebt. In dit boekje vind je kleurplaten, christelijke teksten, andere inspirerende teksten en bladzijdes met vragen om zelf in te vullen en te overdenken.

Onze eerste gedachte was eigenlijk gezien de dikte van het papier dat het niet geschikt zou zijn voor stiften. Ik ben het gaan proberen en tot mijn verbazing gaf dit geen enkel probleem. Deze heb ik gekleurd met Stabilo 88. Ze kleuren erg fijn op het papier en drukken ook niet door naar de volgende pagina.





Als tweede heb ik deze gekleurd met diverse merken stiften in combinatie met gel glitterpennen. Hierbij onder vond ik totaal geen problemen met
het papier. Ze glijden makkelijk over het papier en drukken niet door.



Tenslotte heb ik deze gekleurd met mijn potloden uit het Bruynzeel kever blik. Deze glijden heerlijk over het papier en blenden ook mooi in elkaar over. De kleuren komen mooi helder over het papier. Voor de achtergrond heb ik gebruikt van pastelkrijt ook dit werkt erg goed op het manier.

Al met al is het een erg leuk boekje wat ook erg geschikt is als je wat minder tijd hebt. Zelf ben ik ook erg te spreken over de inspirerende teksten in dit boekje.

Ben je op zoek naar een inspirerend christelijk kleurboekje kan ik je deze zeker aanbevelen. Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor 12,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten