donderdag 8 juni 2017

The Ultimate Chalkboard Coloringbook

Van Uitgeverij Lantaarn kregen wij het boek The Ultimate Chalkboard Coloringbook thuisgestuurd .. Dank jullie wel hiervoor ....

Er staan verschillende enkelzijdige kleurplaten in dit boek allemaal met zwarte achtergrond .. Toch staan hier natuurlijk ook wel een paar platen in waarvan ik niet weet wat ik ermee moet .. Maar merendeels vind ik erg leuk...Ook hebben de platen een handig scheurrandje zodat je de plaat eventueel er uit kan halen en in kan lijsten...

De eerste plaat die ik heb gekleurd was met de nieuwe pastel tintjes van de Stabilo 68 en 88 ...
Dit ging erg fijn op het papier....Het is even heel wat anders he dan de felle kleurtjes die vaak worden gebruikt bij kleurplaten met zwarte achtergrond.,..Ik ben in ieder geval te spreken over het resultaat.

De tweede plaat die ik heb gekleurd was met Aquarell potloden ... Omdat het papier vrij dun aanvoelde was ik wel benieuwd naar het resultaat na bewerking met water ... Ik heb niet te nat gewerkt ,,, en tussentijds steeds mijn kwast wat droog gemaakt aan een doekje ... Het papier hield zich goed stevig dus ja het is zekers geschikt voor Aquarel potloden ...











Ondanks dat er enkele platen tussen staan die ik dan persoonlijk niet zo leuk vind ben ik ervan overtuigd dat jullie hem super zullen vinden ....








Ook ik (RenĂ©e) heb dit leuke boek mogen ontvangen. Het eerste wat mij opvalt zijn de erg leuke teksten. Het papier is vrij dik en goed te kleuren met stiften. Deze eerste plaat heb ik gekleurd met alcohol markers. Natuurlijk drukken die door. Ik heb er een wit papiertje achter gedaan want het zou zonde zijn als je de volgende plaat  zou verpesten. Nog makkelijker (waar ik later achter kwam) is dat er een scheurrandje zit. Ik had dus ook de plaat uit het boek kunnen halen. Ik kon erg mooi mengen met de kleuren van de alcohol markers. Geen problemen met rullen etc. Dit boek is erg geschikt voor de mensen die graag met stift kleuren!!

De tweede kleurplaat heb ik gekleurd met potloden. Eigenlijk Aquarel potloden. Echter heb ik nog geen water bij gebruikt. Ik ben echt een persoon die graag kleurt met potloden. En wauw wat is dit een fijn boek ervoor. Door de donkere achtergrond springen de kleuren eruit!!

Voor mij is dit een heel erg leuk boek. Ik hou wel van boeken waar teksten in staan. En natuurlijk zijn teksten die bij die mij niet aanspreken... Maar het gros van dit boek wel. Een ieder die van Chalkboard boeken houdt is dit boek een must!!! En natuurlijk is het ook leuk voor een ieder die een keertje wat anders wil kleuren!

Dit prachtige boek is te bestellen bij bol.com voor 12,50


Geen opmerkingen:

Een reactie posten