vrijdag 7 juli 2017

Hatsaflatsa Illustrations






Een tijdje terug ontdekte ik een super leuke site genaamd Hatsaflatsa Illustrations..
De platen die hier op deze site voorbij komen trokken direct mijn aandacht.. Zoals jullie weten ben ik gek op vlinders, draken, sprookjes .. En dit was een site die precies liet zien waar ik van houd 😉😃
Toen ik zag dat deze platen maar 1 euro per stuk kosten was voor mij de keus snel gemaakt wat ik zou gaan kleuren ....

Het Draakje ... En wat heb ik hier een plezier aan gehad ....
Hier heb ik van alles gebruikt van Gelpen tot potlood en zelfs Aquarel potloden ...Ben erg tevreden met het resultaat :) ...
Wat ik erg leuk vind is dat als je besluit het volledige pakket te downloaden dat het maar 14,95 kost incl btw ..En dat je geen 15 platen maar daar in tegen 20! platen tot je beschikking hebt...  . En dat je word toegelaten op een geheime groep. Waar je alle ins en outs vind betreft de Hatsaflasa platen ... Zoals ik al zei ...
Als je dit Pakket koopt heb je toegang tot 20 kleurplaten Hanna tekent iedere week een unieke kleurplaat die je dan mag kleuren .En kan jullie al verklappen dat Hanna met een 2e deel bezig gaat .... Even een weetje voor jullie .. Mochten jullie besluiten om een plaat te downloaden . Onthoud dan dat deze plaat onbeperkt te downloaden is voor jullie ... Je mag hem printen voor je eigen gezin om gezellig te kleuren ....

Op Hanna haar site vind je veel  ( Hersenspinsels) . En natuurlijk alle info hoe je deze super mooie platen kan downloaden... Trouwens ze maakt ook prachtige sieraden en portretten op bestelling ook zekers de moeite waard om even rond te gluren 💗
Ook de meiden van Team Perfectsweetcolors waren helemaal verliefd op deze platen en  hebben ook  ieder een prachtige plaat voor jullie gekleurd... Lees maar even wat zij ervan vonden..😉😊



gekleurd door Samantha 
Je stap in een wereld met lieve, leuke en schattige wezens. Zelf was ik gelijk verliefd toen ik de zeemeermin zag die moest ik gewoon gaan kleuren. En wat is het een fijne plaat niet te veel gepriegel maar ook niet zo dat het op een kinderplaat gaat lijken nee dit zijn hele mooie zachte en super lieve platen. Ik kleur de plaat in met stiften en Watercolor voor de achtergrond. Het is een prachtige plaat en zal met veel plezier nog eens een plaat inkleuren.

Groetjes Samantha










Gekleurd door Sandrine 



Sandrine ,ik mocht met veel plezier een kleurplaat van je inkleuren,persoonlijk koos ik voor het Elvenkindje,vind hem zo schattig dat ik gelijk voor deze plaat koos.ik paste de pointillisme techniek toe omdat dit een weinig voorkomend kleurtechniek is,best leuk maar engelengeduld heb je ervoor nodig.jou creaties zijn stuk voor stuk mooi en het was met heel veel liefde dat ik deze kleurplaat heb
gekleurd,graag wil ik je bedanken voor deze hele mooie plaat.grtjs sandrine
Gekleurd door Ingrid 


Wauw wat een geweldige plaat is deze kabouter. Ik heb hem gekleurd met mijn Faber Castell polychromos en PrismaColor premier. De achtergrond heb ik gedaan met pastelkrijt. De plaat heeft wat grotere oppervlakten waardoor hij snel klaar is. Er zit wel wat greyscale in wat hem uitdagender maakt. Ik vind het echt super leuke platen die ik gezien heb. Erg vrolijk en super leuk om te kleuren












Informatie van het internet :

Kleur Jezelf Ontspannen!

Ben jij er klaar voor om meer vanuit een positieve en creatieve flow te leven?
Wil je graag meer rustmomenten in je leven creëren? En ben je ook nog eens gek op kleuren?
Dan nodig ik je met heel mijn hart uit om deel te nemen aan mijn ‘Kleur Jezelf Ontspannen’ programma.
Samen met jou en andere kleur-liefhebbers zijn we heerlijk creatief aan de slag.
En dat waar en wanneer het JOU uitkomt!

Waarom?

De rust die het kleuren geeft, waarbij we het resultaat helemaal loslaten, zal je onmiddellijk meer positieve energie geven.
Omdat jouw linker en rechter hersenhelft moeten samenwerken om te kunnen kleuren en je dit op deze manier ‘traint’,
zul je ook in je dagelijkse activiteiten meer creatieve ideeën en oplossingen ervaren!

Als lid van het ‘Kleur Jezelf Ontspannen’ programma krijg jij:
  • In totaal twintig sprookjesachtige Hatsaflatsa kleurplaten!
  • De kleurplaten zijn, alleen voor jou, onbeperkt te downloaden. Zo kan het hele gezin meekleuren of wellicht kun je jouw kunstwerk nog een keer maken!
  • Deelname aan de leukste Facebook groep ‘Kleur Jezelf Ontspannen’, waarin we elkaar inspireren en motiveren en veel plezier met elkaar hebben!

Meedoen?

Ja, ik doe mee!!! Leuk! Wat mag ik hiervoor doen?
– Jouw investering bedraagt € 14,95 incl. btw ❤


Geen opmerkingen:

Een reactie posten