maandag 11 september 2017

Docrafts Artist watercolour pens

Ik wilde eens men Docrafts Artist watercolour pens testen. Je kan er gewoon mee kleuren en je kan met water werken, hoe cool is dit. Ok niet direct makkelijkste dat is waar , maar soms
Mijn tekening , stiften een penseeltje en water , meer had ik niet nodig. Enjoy!!
moet men een uitdaging aangaan. Ik had besloten om met warme tinten te werken, dus bruin - gele kleuren. Dan ben ik gewoon begonnen en zien waar het eindig. Ik heb er een plexie plaatje bijgenomen : dit is om geen verlies te krijgen van men stiften, een zeer goed en bespaar baar techniek is dit. zie filmpje.
Zo ga je te werk : Je neemt de kleuren dat je wilt gebruiken
Je neemt er je plexie plaatje bij, of een plastiek mapje waar je A4 papier in opbergt
Je neemt er verfborstel bij
Je kleurt een beetje met je stift ( zachtjes ) op je plexie plaatje, daar voeg je beetje water bij
ik heb voor dit soort werkje een glanzend papier gebruikt van 120gr papier.

Artist stiften, plexie glas, penselen


gemaakt met de Docrafts Artist watercolour pens
Deze Docrafts Artist watercolour pens zijn te verkrijgen via boekenvoordeel voor 29,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten