vrijdag 1 september 2017

Mandala stenen schilderen DIY pakket

En ja hoor heb weer wat ontzettend leuks gevonden .Met dank aan BBNC Uitgevers mag ik dit DIY pakket Mandala stenen schilderen voor jullie reviewen .. Dank jullie wel hiervoor ;) .....


Nu hoor ik je denken maar Jac je kon toch niet met kwast ... Nope dat klopt nog steeds...
Maar dit is een super gaaf pakket waar 2 dotting tools bij inzitten..2 kwasten (niet voor mij hoor ' 12 kleurtjes verf en 6 stenen...

Eigenlijk kan je dus direct van start met dit setje..Zonder er verder nog iets voor aan te hoeven schaffen ...



In het pakket zit een korte uitleg waar ik persoonlijk niet veel mee heb ....Had het liever uitgebreider gehad omdat ik echt een druif ben in dit soort dingen ....
 Maar goed ben geen opgever  en direct van start gegaan .... Moet jullie eerlijk bekennen vond de steentjes zo mooi die in het pakket zaten ... Heb dus uit voorzorg iets te verpesten maar eerst 2 stenen uit me eigen tuin gehaald voordat ik de stenen uit het pakket zou gebruiken ....







Trouwens mocht het verkeerd gaan kun je natuurlijk ook de stenen afspoelen het verf die in het pakket zitten is namelijk op Waterbasis .... Natuurlijk kun je allerlei tools gaan gebruiken om de stippen te zetten bv de achterkant van de kwast of potlood of een schroef spijker etc etc etc .... Ondanks dat ik de stippen niet helemaal goed kreeg heb ik hier heel veel lol aan beleefd ....






Ik heb zelfs een leuke steen gemaakt met naam van onze groep .... Ja ja hier was ik een kwast voor nodig ;) .. Maar dat zie je ook wel als je de foto groter klikt... (beetje trillerig)

Toen ik gisteren bezig was had ik direct me kids om me heen staan mogen wij ook!!! ... Gelukkig had ik een aantal mooie stenen gekregen bij mijn nicht uit de tuin ...Dus ook zij konden aan de slag .... Kijk maar eens tussen de foto,s 😃😄





Of het moeilijk is? Humm ja en nee .Geef de kids een kwast in de hand en ze hebben binnen 5 minuten een creatie . Ik zat gerust een uur tot 2 uur bij 1 steen ... Ik wou perfectie ... Maar helaas..Het is toch ff door oefenen voor mij .. Maar dat wat ik heb gemaakt ,ben ik al tevreden over .... .. Je kan er natuurlijk je eigen fantasie aan geven ... Maar wil je echt perfectie zal het enige inspanning kosten ... Of je moet natuurlijk al een natuur talent zijn.... (En die zijn er)


Of ik dit pakket aanraad? Ja Zeker weten ...Eigenlijk heb je genoeg aan dit pakket om direct aan de slag te gaan .. Dus er hoeven geen extra kosten aan verbonden te zitten ....


parelmoer acryl 


Zelf heb ik er nog Metallic markers van Staedtler bij gebruikt .En had nog een leuk kleurtje parelmoer verf liggen met wat mengverf voor Saus ....
Maar zoals ik zei dit pakket is meer dan genoeg om eerst mee te beginnen .. ..Wat ik dus zelf erg prettig vind ...
Nog ff op een rijtje wat er in het pakket zit ....
* korte beschrijving
* 6 stenen
* 12 kleurtjes verf
* 2 kwasten
* 2 Dottingtools

Dit pakket is te bestellen bij BBNC uitgevers voor 14,99






Gemaakt door Jaicy mijn dochter 

Gemaakt door Jayden mijn zoon 



Creatie,s van de kids en mij 


















Beschrijving van het internet :

In deze DIY-set vind je alles om je eigen Mandalastenen te schilderen: de stenen en verf, maar ook de tools om de dotting-techniek mee uit te voeren. Je zet stippen op de stenen in een bepaald patroon: grote, kleine, witte en gekleurde verfdots vullen je stenen en laten de mandala's stip-voor-stip tot leven komen. Je maakt de mooiste kunstwerken en het is ook nog eens een rustgevende bezigheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten