dinsdag 10 oktober 2017

Hoe maken jullie de beste foto,s tegen de avond?

overdag 
De dagen worden korter en het word super vroeg donker ... (i hate it) Toch wanneer ik kleur ,is pas tegen de avond mijn kleurplaat af en dan wil ik natuurlijk een foto maken om jullie die te showen Maaar!!!

Heb Altijd!!! ruzie met de belichting ...
Flits aan, flits uit, lichten uit in de huiskamer ..Resultaat 50 foto,s die me niet aanstaan ๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ž
Of echt helaas wachten tot de volgende ochtend ๐Ÿ˜‚

Ik heb zelf een Samsung Galaxy Edge 7, Maar voor mijn gevoel komen de kleuren nooit mooi genoeg over of helder genoeg ... Wat ik ook probeer het beste resultaat heb ik voor mijn gevoel overdag met foto,s .... ...

Kreeg ooit de tip mijn zaklamp aan te zetten (app op mobiel) Maar als ik dat doe en wil een foto maken gaat de zaklamp automatisch uit ...
kamer licht uit, flits aan 


Nu vraag ik mij af ben ik de enige ? Hebben jullie hier ook last van? Wat zijn jullie tips om toch een mooie heldere foto te maken?

Tips zijn welkom






kamer licht aan...flits uit 

1 opmerking:

  1. ik heb een daglicht lamp op tafel staan. deze schijn ik op het project die ik wil fotograferen en dan gaat het goed. anders zie ik ook de weeschijning van TV boven mn tafel. maar euh, ik heb ook een samsung en naar mate die ouder word hoe lelijker de fotos.

    BeantwoordenVerwijderen