maandag 16 oktober 2017

Inky Galaxy !


Van Helen Elliston kreeg ik het boek Inky Galaxy Thuisgestuurd Dank je wel.....

Als ik het boekje binnen krijg valt me als eerste op dat hij best dun is ... En de kaft en papier ook best heel dun aanvoelt ....Maar toch staan hier 46 kleurplaten in ....

De platen die in dit boek staan hebben vooral te maken met de ruimte en heel veel Fantasy.. ... Denk hierbij aan een Astronaut die gras aan het maaien is maar ook ruimte wezens en veel planeten ... Een ideaal boek voor mensen die van de ruimte houden .... ..




Ergens spookte ook even door me hoofd of ik dit wel zo leuk zou vinden om te kleuren ... Maar heb veel plezier aan de platen beleefd die ik heb gekleurd.
De eerste plaat die ik heb gekleurd was de maan ... Ik moest hier zowel Pastel als Neon kleuren voor gebruiken ... Mijn keus viel dus op stiften .. Ach moet zeggen hij is toch best aardig geworden 😊 .... Ondanks dat het papier wat dun aanvoelde,  Drukte de stift er niet doorheen ...
En daar komt bij de platen die in dit boek staan zijn allemaal enkelzijdig gedrukt ...





De tweede plaat die ik heb gekleurd was de zon ... Hier heb ik 2  kleurpotloden gebruikt en 2 Gel pennen 1 goud en 1 blauw .....
Ook dit ging erg fijn op het papier ....


Wat ik van het boek vind?,, Sja het is wel een heel andere smaak dan ik normaal heb ... En sommige platen zijn best gewaagd .. Maar daar integen vond ik het erg leuk om in dit boek bezig te zijn ....

Mocht je toch eerst liever inzage hebben van het boek dan raad ik je aan de link hieronder even aan te klikken ...Let op ik heb hem niet zelf gemaakt.... Deze komt vanaf Youtube ...

Helaas is dit boek nog niet via bol te bestellen maar wel via Amazon voor 9,38























2 opmerkingen: