maandag 20 november 2017

Betty Boop !

Van de kleurboeken-Winkel kreeg ik het kleurboek Betty Boop thuisgestuurd ....Dank jullie wel ๐ŸŒน❤


Wie kent deze dame niet ... Rond 1930 kwamen er tientallen tekenfilmpjes van haar op tv ... En wie was er nu geen fan van haar!! En nog steeds is Betty Boop  erg leuk om te zien en zoals nu om te kleuren!

Nu heeft Dover dus een prachtig boek uitgebracht met 62 kleurplaten van Betty Boop ... Sommige zijn niet echt uniek .. Maar dat neemt niet weg dat ik ze prachtig vind .. Je vind hier verschillende platen in dat ze verft, op het strand ligt, op de motor rijd, met haar hondje , Heel veel Betty dus ๐Ÿ˜„ ... Het is echt teveel om op te noemen ...

Toen ik het boek binnen kreeg ben ik dan ook direct begonnen ... Omdat het boekt dikker is en het papier wat anders aanvoelt (dikker) Heb ik direct maar besloten de plaat te kleuren met Stabilo Aquacolors.. Dit is een potlood die je  droog kan gebruiken , maar  ook kan na bewerken met water ...
droog 


En het laatste ging perfect op het papier ... Ja het papier bobbelde iets.... maar kan niet zeggen dat het overdreven bobbelde... Aangezien ik in het verleden al vaker Dover heb gereviewt kan ik dus zeggen dat dit  een betere kwaliteit is dan de boeken die ik al onder handen heb gehad .... Ow voor ik het vergeet te zeggen dit boek is dubbelzijdig gedrukt ...
nabewerkt met glitter 













Bij de 2e plaat heb ik dus ook maar direct besloten om stift ,  Gelpen en de Spectrum Noir sparkle te gaan gebruiken ..
Het gebruik van stift ging zeer goed .. Bij het gebruik van de Spectrum Noir was ik wel even bang dat het heel erg zou doordrukken ... Maar nee ... Totaal geen last van ...

 Zoals jullie kunnen zien had ik even weer ruzie met de huidskleur...En het strepen van de stift .. Maar dat ligt echt puur aan mij .. Ben echt een druif om grote oppervlakten te kleuren met stift ...

Eeven over het doordrukken van de stift.. Dit valt dus reuze mee ... Ik vind het tenminste niet hinderlijk ...
achterkant van de plaat die gekleurd is met stift ...









Nu zal je denken maar ligt dat niet aan jou manier van kleuren .. Dat zou kunnen ... Maar nee dat is niet het geval ... Zie de Betty op de motor ...
Die is dus gekleurd door mijn zoon van 9 die vind dat wij dit boek best kunnen delen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜คJa ja het hele gezin heeft iets met Betty .. Jayden heeft hier de Staedtler voor gebruikt .. Hij heeft hem dan nog niet helemaal af ... Maar dat wat hij al heeft gekleurd .. Ziet er goed uit toch ๐Ÿ˜„Hij is natuurlijk 9 en kleurt anders dan ons, maar ook bij hem was er nauwelijks doordruk naar de andere zijde ... Het kwaliteit van het papier ben ik dik over te spreken ....

gekleurd door Jayden 
beetje doordruk 




















Zoals je al merkt is Betty voor zowel jong als oud erg leuk en in trek ... Dus ja ik raad hem zeker weten aan ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

dit boek is  te bestellen via De Kleurboeken-Winkel  voor 6,95 ...


Mocht je nog twijfelen kijk dan even dit filmpje ...


Productbeschrijving

DZ 117 betty boop, kleurboek motieven.  62 pagina’s, 2 voorbeelden
kleurboeken waarvan de pagina’s dubbelzijdig zijn bedrukt, oftewel 2 kleurplaten per pagina.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten