vrijdag 17 november 2017

Complete set Handletteren + Handletter Oefenblok

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het Complete set Handletteren + Handletter Oefenblok thuis gestuurd.... Dank jullie wel hiervoor

Natuurlijk hebben jullie een tijdje terug al kunnen zien hoe ik in 2 oefenboeken bezig was ...

In de eerste set zit eigenlijk alles waarmee je al kan beginnen ...
In dit pakje zitten onder andere verschillende Kaart formaten .. En zelfs een leuk zakje om te pimpen ... Een Brushpen een fineliner,gum , liniaal en niet te vergeten een Grijs potlood ...







helaas vegen na het gummen 
Als eerst ben ik bezig gegaan Met de kleine witte kaartjes.. Als eerst besloot ik de Brushpen te testen  Toen ik uiteindelijk de potlood moest gummen ...zag ik toch wel dat het na het gummen wel wat vlekte... Best jammer... Voor mijn gevoel nam het Papier de stift niet goed op .. Het voelde ook heel glad waardoor ik het gevoel heb dat het inkt niet goed de kans kreeg om te drogen ...





 In dit pakketje zitten ontzettend leuke dingen om een kleinigheidje te pimpen ...

Om te beginnen vond ik het een ontzettend leuke set.










Ook kreeg ik bij deze set een Oefenblok ... Dit oefenblok is op A4 Formaat en bevat wit Bruin en Zwart papier ....


 Al kijkend op het internet Vond ik de tekst : Ik heb het nog nooit gedaan , dus ik denk dat ik het wel kan  ... de welbekende uitspraak van Pippi Langkous .. ha ha ik hoefde dus niet lang na te denken wat ik zou gaan proberen ... Ik heb uit het oefenblok het zwarte papier hiervoor gebruikt Met verschillende Materialen ... Gelpen .. Metalic Brushpennen uit China .. Even voor de duidelijkheid dit boek bevat van iedere kleur 20 A4tjes .. Dus 60 Pagina,s....










Ik ben natuurlijk niet zo,n Natuurtalent wat ik veel voorbij zie komen op verschillende groepen ... Het kost toch wel wat energie om alles mooi in het geheel te krijgen ... Ik persoonlijk vond het erg fijn om eerst een lichte schetste maken en dat uiteindelijk over te trekken met het Materiaal wat ik wou gebruiken .... Ben trouwens best trots op de Tekst van Roald Dahl ....


Het papier van dit oefenblok is van vrij dik Kwaliteit .. Aangezien er een halve gum op is kan het papier ook best tegen een stootje 😂😂😂
















Voor de laatste test heb ik dus Ecoline Brushpennen gehaald .. Omdat ik toch die achtergronden zo ongelooflijk gaaf vond.... Heb hier Verschillende soorten papier voor gebruikt uit beide pakketten Maar het papier begon ongelooflijk krom te trekken Helaas 😐 ....

Zoals jullie zien heb ik het Handletteren nog lang  niet volledig onder de knie .. Maar dat neemt niet weg dat ik ontzettend leuke avonden heb gehad met het maken van dit alles ..

Of ik Deze 2 pakketten aanraad?  Ja! ...Het is echt leuk om te doen ... En wanneer je goed oefent kan je hele leuke dingen creëren..

Maar niet Perfect is ook goed toch 💪😉😉

Het Complete set Handletteren  voor 14,99 en het Oefenblok  9,99 zijn beide te bestellen bij Bol.com 










































2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Ik zie dit ook steeds meer langskomen op social media. Jammer dat ik zo'n spuuglelijk handschrift heb anders had ik het ook eens geprobeerd :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb dus ook een spuuglelijk handschrift ... Check de overige kaartjes .. op 1 of andere manier neig ik steeds weer naar me eigen handschrift te gaan .. en dat is in 1 woord vreselijk!!!


      Maar oefening baart kunst ;) ik geef het zeker niet op :)

      Verwijderen