donderdag 9 november 2017

Dromenvanger - Zemlja Snova - Tomislav Tomic

Van BBNC Uitgevers  mocht ik (jacqueline) het prachtige boek Dromenvanger reviewen .. Dank jullie wel hiervoor ..

Ik had dit boek al heel vaak voorbij zien komen via andere site,s ... Dit boek is beter Bekend als Zemlja Snova.. En was destijds alleen via Amazon te koop ...

En nu is hij dus in het Nederlands uitgekomen onder de naam Dromenvanger .... Wat me opviel is dat de kaft van het boek heel anders is dan het origineel .. op 1 of andere manier vind ik het origineel toch leuker uitstralen ...

Ik had dit boek zoals ik al zei al talloze keren voorbij zien komen en al heel veel filmpjes van dit boek bekeken want waren de platen die hier instaan toch prachtig!!!! ...
Was dus ook ontzettend blij toen ik dit boek binnen kreeg ..
Mijn eerste gedachte toen ik het boek doorbladerde was ow my wat een supergave prachtige moeilijke platen staan hier in .. Is dit wel iets voor mij? Verknal ik de plaat niet? Werd even helemaal onzeker ... Dit omdat het toch vrij drukke platen zijn ,... .... Het is eerlijk gezegd wel altijd super handig om zelf in de hand te houden welke plaat je zal kleuren ..
Dit boek bevat prachtige platen van Elfjes .. Draken ,bloemen, paddenstoelen .. En heel veel fantasy ...

Dit boek zou behoren tot mijn mooie boeken waar ik niet in durf te kleuren .( En die heb ik heel veel 😂😂) . Maar had nu geen keus .. En eerlijk? Vond het super gaaf om te doen .... Er staan super veel platen in dit boek die op beide pagina,s doorlopen ...  Maar eventueel toch apart van elkaar te kleuren zijn  ....
De plaat die ik heb gekleurd was van de elfjes hier heb ik mijn Prismacolor Premiers voor gebruikt ...
Ik was van plan beide Pagina,s te gaan kleuren .. Maar op het laatst maakte ik voor mijn gevoel een fout en was der ff helemaal klaar mee ....
Maar wat heb ik een plezier gehad aan de plaat hier links in beeld...



Het is volgens mij wel duidelijk wat ik van dit boek vind 😂 Ben zeer tevreden over dit boek .. En ja ik zal hier zeker vaker in kleuren .... Het papier is zoals we gewent zijn van BNNC uitgevers En dus voor veel Materialen geschikt..En of je nu een ervaren of onervaren  bent voor ieder staat hier wel een gave plaat in . Ben je benieuwd wat voor platen? Dan raad ik je even aan via Youtube te kijken Daar staan talloze filmpjes... Klik hier maar voor de algehele link 

********************************************************************************************


Namens BBNC mocht ook ik (Renée)  dit gave boek ontvangen. En ja dit boek wordt echt 1 van mijn
favoriete boeken. Wat een prachtige platen met elven, sprookjes bloemen etc.  De voorkant van het boek had ik wat uitbundiger verwacht!! Met felle kleuren.  Het voelt wel stevig aan. Het papier is van goede stevige kwaliteit. De kleur is creme.  Het boek is vrij dik en de kleurplaten zijn 25x25cm (enkel blad) Er zitten een aantal kleurplaten in het boek die over 2 zijden van het boek zijn uitgespreid.

Ik heb 1 kleurplaat ingekleurd. 


Deze kleurplaat heb ik gekleurd met aquarel potloden. Het papier pakt de kleuren mooi en het aquarellen geeft geen probleem met rullen van het papier!! De achterkant van deze plaat kan je nog steeds goed gebruiken. En wat kleurt het mega fijn!!! 


Ik ben zelf mega enthousiast over dit boek. Ik zou dit boek ook aan een ieder aanbevelen die nog een beetje in sprookjes geloofd :p. 
Dit boek is te koop bij: Bol.com voor: 14,99

Samenvatting van internet

Welkom in de wondere wereld van Tomislav Tomic'. Ontspan en ga op een bijzondere reis door zijn droomachtige fantasiewereld. In de betoverende illustraties ontmoet je talloze kleurrijke dieren, feeën, elfjes, zeemeerminnen, draken, eenhoorns en vele andere mythische wezens. Je bezoekt mysterieuze kastelen verborgen in de nevel, je loopt door betoverende bossen en duikt in mysterieuze onderwaterkoninkrijken. In de wereld van 'Dromenvanger' beleef je het avontuur van je leven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten