donderdag 2 november 2017

Tijd voor kleur & Logisch kleuren en tekenen.

Mijn allereerste review die ik  ( sylvia) mocht doen was van de nieuwe denksport boeken.
Tijd voor kleur! En Logisch kleuren en tekenen.


Toen ik de boekjes ontving ben ik direct gaan bladeren.
Wat een leuke boekjes. Leuke kleurplaten en ik had vooral al zin in de puzzels.
Ik houd van puzzelen dus was erg benieuwd hoe dit gecombineerd zou worden.

Wat mij wel direct opviel was dat de pagina’s niet super dik zijn.
Waardoor ik bang werd dat als ik met stift ging kleuren dit door zou drukken naar de volgende pagina.
Dit heb ik direct even uit geprobeerd.



Zoals je kan zien drukt het wel door. Maar ga je bij de volgende pagina weer kleuren zal het minder opvallen. Het papier begint niet te rullen als je kleurt dat is zeker een pluspunt!
Ik vond deze plaat echt heel leuk om te doen. En het is ook heel duidelijk.

De andere platen heb ik met potlood gedaan.



Het papier kleurt heel fijn. De platen zijn afwisselend en ook de diversiteit aan puzzels trekt zeker mijn aandacht.

Daarna ben ik bezig geweest in Tijd voor kleur!
Hier in heb ik twee platen gemaakt. Één met stift en één met potlood.




Ook de platen in dit boek zijn heel afwisselend.
Er zit voor iedereen wat leuks tussen.

Mijn mening over de boekjes?
Leuk, afwisselend en zeker voor herhaling vatbaar.
Hopelijk worden de vellen papier wat dikker waardoor je er met een gerust hart in kan kleuren met stift.







Deze leuke boekjes zijn onder andere te koop bij de Bruna. Ze kosten €4,95 per stuk en komen elke 8 weken uit. Er is ook een mogelijkheid om er een abonnement op te nemen. Dan krijg je 7 nummers thuis gestuurd voor €26,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten