donderdag 7 december 2017

999 vragen aan jezelf ...

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek 999 vragen aan jezelf thuisgestuurd... Dank jullie wel ...

Dit boek is een soort van Dagboek  waar dus 999 vragen aan je worden gesteld.
Het is een  dik boekje van handig formaat de uitstraling van het boek is mintgroen waarbij het werkje wat op de omslag staat,binnen in verder verwerkt wordt.Het papier is van helder wit papier En het voelt van mooi dik kwaliteit ...
Eigenlijk  beginnen de vragen bij je Roots...dus je naam ,naam van je ouders, zusjes of broertjes, familie naam opa,s en oma,s etc etc etc ....
En op deze manier worden er dus 999 vragen over jou of je leven gesteld ...

Denk hierbij aan een keuze stellen tussen 2 woorden bv Warmte/koud ,meerkeuze vragen maar ook vragen betreft gerechten of zelfs hoe je over de dood denkt....


 Nu moet je niet denken van joh heb helemaal geen zin om uren bezig te zijn met vragen te beantwoorden want zo is het dus niet .. Toen ik begon zat ik direct lekker in een flow en binnen een half uur zat ik al bij vraag 110 ...

Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook vragen heb overgeslagen voor nu ... Misschien dat ik ze in de toekomst zal gaan beantwoorden maar voor nu laat ik ze even voor wat het is .... Dit ook omdat ik waarschijnlijk over een tijdje anders over dingen ga denken dan dat ik er nu over denk 👌😁








Sommige vragen zetten je zelfs even aan het denken .... Denk hierbij bv aan wat je zou willen veranderen aan de wereld .. of welke hobby,s je als kind had  ....

Ik heb van een aantal vragen foto,s gemaakt met mijn antwoorden ..Maar zoals je ziet bij bv de eerste foto heb ik hier een aantal antwoorden opengelaten .Zoals vraag 20 Heb namelijk de pest aan kou. En met beide zou je mij dus helemaal niet gelukkig maken ha ha ha .... Dus nope geen keus voor mij ...

Of ik dit boekje aanraad? zeker weten ...Dit boekje geeft je zelfs de mogelijkheid om hem na te laten aan iemand .Maar dat is een punt waar ikzelf nog niet over na wil of ga denken ....
Maar voor nu vind ik het erg leuk om af en toe eens een kwartiertje of half uurtje bezig te zijn met vragen te beantwoorden ..










Ben je ook nieuwsgierig geworden naar dit boek? Bestel hem dan snel via bol.com voor 9,99 Vandaag besteld morgen in huis 😄

Samenvatting

Wat is er leuker dan vragen over jezelf beantwoorden? Dat dachten wij ook: niets! Daarom is er nu dit boek waarin iedereen zijn of haar ei kwijt kan, 999 eieren om precies te zijn.
We vragen je het hemd van het lijf over alles en iedereen in je leven, van je geboorte tot nu en over de toekomst. Er zijn open vragen, meerkeuzevragen, ja/nee-vragen, tweekeuzevragen, 'drie dingen-vragen', 10-punts schalen ... we maken er een topsport van. En als je dan eenmaal klaar bent, heb je een fantastisch nalatenschap voor latere generaties en een compendium dat je kunt uitreiken aan mensen die je in jouw ogen nog niet goed genoeg kennen.
 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten