donderdag 14 december 2017

Kerstkaarten creative colors

Ik had jullie al eerder deze kerstkaarten van Creative Colors laten zien. Ondertussen heb ik
ze zelf ook en ben er gelijk mee begonnen zodat ik mijn ervaringen met jullie kan delen.

Dit is de eerste die ik gekleurd heb. Hiervoor heb ik gel en glitterpennen gebruikt. Het papier is lekker glad waardoor ze makkelijk glijden. Het droogt snel op waardoor de kleuren niet afgeven als je er over heen gaat. Ze zijn ook goed dik dus voor drukken hoef je niet bang te zijn.





Als tweede heb ik dit leuke vogeltje gekleurd met mijn stabilo stiften. Deze glijden ook erg makkelijk over het papier. Je hebt geen last van vlekken en de kleuren komen mooi uit door
het echt witte papier wat gebruikt is.





Tenslotte heb ik mijn kleurpotloden van Bruynzeel er bij gepakt. Ze kleuren heerlijk op dit papier. De kleuren pakken goed en het is makkelijk om kleurnuances aan te brengen.
Al met al ben ik zeer tevreden over deze kerstkaarten de kwaliteit van het papier is erg goed. Het zijn vierkante kaarten dus wel een afwijkend formaat. Maar ze zijn groot genoeg om met een december zegel te versturen zonder dat er een envelop om heen hoeft. Er zijn zeer verschillende kaarten dus voor iedereen wat wils.


Deze kaarten kan je o.a kopen bij een boekenvoordeel ;) ... Stuur jij dit jaar ook ook een mooi kaartje naar je vrienden of familie? 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten