woensdag 10 januari 2018

Collage voor volwassenen -BBNC Uitgevers !

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek Collage voor volwassenen thuisgestuurd ...
Dank jullie wel hiervoor ....


Zoals jullie allemaal wel weten ben ik altijd wat op zoek naar andere leuke hobby,s die ik naast het kleuren kan gaan doen ....
En zo kwam mijn keus op dit boek .... 

Dit boek bestaat uit 12 collage projecten .... Zoals een ananas een tropisch woud  een konijn . en zoveel meer .... 
De 1 nog wat moeilijker dan de ander .. Wat ik wel erg leuk vind is dat er een duidelijke uitleg in het boek staat hoe je te werk moet gaan..Ook heb je stap voor stap uitleg hoe je alles kan plakken ... Maar natuurlijk kan je hier ook je eigen fantasie op los laten ...  En eventueel iets bijvoegen van andere pagina,s........


Kwam er al snel achter dat ik dus een scherp hobbymesje nodig was en een snijmat ... Sommige afbeeldingen zijn namelijk zo klein Dat je soms echt een hobby mesje nodig bent .... 

Zoals je hier links ziet ,staan alle afbeeldingen die je nodig bent in dit geval op 1 vel papier.... Dit kan per afbeelding die je maakt dus anders zijn ...Bij de Ananas stond gelukkig alles op 1 vel .... En wat is dit leuk om te doen zeg ....
Helaas ben ik vergeten om een foto te maken tijdens het knippen ... Maar ieder onderdeel word dus geknipt of gesneden....



Ik heb besloten om tijdens het plakken toch het voorbeeld erbij te pakken die in het boek afgebeeld staat.. Wel heb ik 3D stickertjes gebruikt om bepaalde bloemen en natuurlijk de kikker wat meer naar voren te laten komen ..



 Ook al is het me niet helemaal gelukt kwa precies de afbeelding na te maken .. Toch vind ik hem heel leuk geworden ....

Of ik dit boek aanraad? Ja zeker weten ... Al dacht ik toen ik het boek zag even van joh hoe ga ik dit eens ff doen .. Ben namelijk een stuntel met messen .....Maar heb me vingers gehouden .. En toch was ik ook ontspannen tijdens het knippen en plakken ...


Dit boek kan je bestellen bij Bol.com voor 14,99































Beschrijving van het internet : 

Dit boek bevat alles om meteen aan de slag te gaan met een populaire hobby en kunstvorm: collage! Je vindt in dit boek tien prachtige, gedetailleerde projecten die de echte creatieveling in je naar boven halen. Duidelijke stap-voor-stap-instructies en knippagina's met alle benodigde knipelementjes geven je alle handvatten om je eigen kunstwerken te maken. Je kunt de instructies nauwkeurig volgen of je eigen compositie maken met knipelementjes naar keuze. Het uitknippen van de elementjes zorgt tevens voor rust, zodat het een ideale bezigheid is om te ontspannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten