vrijdag 5 januari 2018

Oogschaduw gebruiken voor achtergrond - Gastreview

Voor grotere achtergronden is het mooi om pastelkrijt te gebruiken. De laatste tijd zie ik (Sil)ook wel eens voorbij komen dat mensen oogschaduw gebruiken ipv pastelkrijt.Oogschaduw heeft vaak wat fellere kleuren als pastelkrijt dus ik kan me voorstellen wanneer
je dat effect wilt het zeker geschikt is. Maar is het ook prettig om mee te werken vroeg ik mij af. Om daar achter te komen is er natuurlijk maar een manier. Uitproberen dus.






Voor dit schattige stelletje hazen heb ik drie materialen gebruikt namelijk Stabilo Power stiften, Pastelkrijt en Oogschaduw.
Persoonlijk vind ik  oogschaduw niet prettig werken. Het is wat vettiger als pastelkrijt waardoor het moeilijk is een mooi egaal geheel te krijgen.  Maar dit kan natuurlijk ook aan mijn oogschaduw liggen.(goedkoop merkje) Ik heb geen materiaal gebruikt om het te fixeren maar zowel de oogschaduw als het pastelkrijt blijven prima zitten.
Dit vrolijke stelletje staat overigens in een kleurboekje wat ik bij de Action heb gekocht.





Natuurlijk is dit mijn persoonlijke mening. En weet ook dat velen het oogschaduw wel prettiger vinden werken dan pastelkrijt.
Bij Aliexpress hebben ze prachtige paletten oogschaduw met prachtige kleuren.

Hebben jullie ook wel eens oogschaduw gebruikt in jullie plaat? En hoe beviel dit?








Wil jij net als Sil een Gastreview schrijven over een bepaald product of boek voor de lezers en leden van Perfectsweetcolors? Dat kan!!! Stuur dan een mail naar Perfectsweetcolors@hotmail.com o.v.v Gastreview .. Of benader even per PB het beheer




3 opmerkingen: