woensdag 7 maart 2018

Beautiful Angels - Creative haven !


Van de Kleurboeken-Winkel kreeg ik het boek Beautiful Angels thuis gestuurd .... Dank jullie wel ....

Tineke liet me al weten dat er 2 boeken op de bus waren die ik wel heel leuk zou vinden ... hmmm Tegenwoordig vind ik het toch best moeilijk nog iets leuk te vinden kwa kleurboeken ... Merk toch wel dat ik na een aantal jaar toch wel me wensen heb bij een boek 😋😋 .. Dus was best benieuwd of dit wel in mijn smaak zou liggen .... Ze liet in ieder geval niet veel los toen ik vroeg om een hintje... 😂😂😂

En toen werden de boeken bezorgd ..En was verrast!!! Dit is natuurlijk helemaal mijn smaak !!! En had deze boeken al op mijn wenslijst ...En nu mag ik ze gewoon voor jullie reviewen!!!! Hum het andere boek houd ik nog even geheim maar die is ook super tof!!


De titel zegt het al Beautiful Angels... En het klopt dit boek staat boordevol engelen ..Zoals alle boeken van Creative Haven heeft ook dit boek een Perforatierand om de plaat er uit te kunnen halen ... Maar zoals jullie weten doe ik dat nooit ... Het papier vind ik persoonlijk een fijne kwaliteit En is voor veel materialen geschikt... De platen uit dit boek zijn enkelzijdig gedrukt en heel veelzijdig .. Je ziet engelen met hondjes , katten  ,seizoenen, op de maan en vele andere fantasie platen .. Helemaal mijn smaak ..











De eerste plaat die ik heb gekleurd is een prachtige zomerse plaat ... Heb me beperkt tot een aantal kleuren Paars en geel trokken me erg om in deze plaat te gebruiken .... Vind hem best goed gelukt al zeg ik het zelf 😂😂 ....

Mijn tweede plaat was ook deels een test plaat .. Een tijdje terug had ik de Gansai Tambi Starry Colors gekocht en deze kleuren had ik nog niet uitgeprobeerd.. Aangezien ik altijd bezig ben om vleugels mooi te krijgen Dacht ik dat dit wel heel mooi zou zijn voor onderstaande engel...
in de zon













De Gansai is een waterverf waarmee je dus hele mooie effecten kan krijgen ... En ja het papier kan het aan..







Zoals ik in het begin van deze review al zei is het echt een prachtig boek en ja ik raad hem aan ...
 Je kan dit boek bestellen bij de Kleurboekenwinkel-online voor 8,95

Kijk even verder in hun assortiment want ze hebben echt prachtige boeken en leuke kortingen ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten