vrijdag 9 maart 2018

Een droom die uitkomt



Voor mij ( Ingrid) dan tenminste in ieder geval. Hebben jullie ook een boek waarvan jullie dromen? Dan bedoel ik dus niet ik wil het kleurboek de kabouter, Animorphia of mandala kleurboeken. Nee wat ik bedoel is er een boek met een onderwerp waarvan je zegt als die uitkomt moet ik hem hebben.


Nou dat had ik in ieder geval wel. Mensen die mij kennen weten dat ik naast mijn man en kinderen één nog andere hele grote liefde heb namelijk pinguins. Ik heb ook altijd geroepen als er ooit een pinquin boek uitkomt moet ik die hebben. Kijk nu eens wat ik voor Moederdag heb gekregen.

Echt een droom die uitkomt een kleurboek vol met maar liefst 40 platen van pinguins. Nee geen platen die zwart wit klaar zijn hoor maar vormen in de pinguin om te kleuren. Kijk maar:

Mocht jij ook een groot pinguin liefhebber zijn dit boek is besteld via amazone.de

Geen opmerkingen:

Een reactie posten