vrijdag 29 september 2017

Wollige Winterdromen - Ansichtkaarten Hanna Karlzon !


Van BBNC Uitgevers  heb ik dit prachtige kleurkaarten boekje, Wollige Winterdromen  mogen ontvangen. Onze dank hiervoor.

Het boekje bevat 20 leuke ansichtkaarten. De afbeeldingen zijn variërend van vogeltjes en bosdieren, sneeuwvlokjes rendieren en zoveel meer. De afbeeldingen zijn wel typerend Hanna Karlzon. Je kan ze als kerstkaartje gebruiken maar ook gewoon gebruiken want er staan geen teksten op en niet alle afbeeldingen hebben met kerst te maken.

Ieder jaar vind ik het in ieder geval erg leuk om kerstkaarten te gaan maken en of kleuren. Met veel enthousiasme ben ik begonnen met kleuren.  Dit houdt me wel bezig met de kortere wordende dagen
Mijn eerste kaartje heb ik gekleurd met potloden en pastel krijt en een witte gelpen. Het kaartje is vrij dik . Het duurde even voordat wat ik had gekleurd met de gelpen opgedroogd was. Voor de rest kleurt het erg fijn.
Doordat het kaartje vrij dik is was ik vrij enthousiast om het te gaan kleuren met stiften. Maar nee... Het vlek het rult. Totaal niet fijn. Je ziet de strepen op de eekhoorn. Dit kon ik echt niet voorkomen. 
De derde kleurplaat heb ik daarom maar weer met potloden gekleurd. Dit keer wel met andere potloden. Jaa dat is een stuk beter. Het papier pakt goed de kleuren. 
Ik vind een heel erg leuk boekje. Het kleurt erg fijn met potloden. Ik zelf zou niet zo snel meer stiften pakken om de kaartje mee in te kleuren maar dit is ook persoonlijk.
 Helaas zijn de enveloppen niet bij geleverd. De kaartjes zijn net iets te klein voor in een standaard enveloppe. Natuurlijk kan je wel je eigen crea bea op botvieren en zelf een enveloppe maken. Of je plakt er gewoon een postzegel op!!

Ben je ook enthousiast geworden?

Dit boekje is te koop bij: 
Bol.comVoor € 12.50




Geen opmerkingen:

Een reactie posten